snella snella, aug05 og sept07 Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 hvilke sider/firma bruker dere? og hva slags erfaringer har dere?
Diva Muffin Skrevet 13. oktober 2007 #2 Skrevet 13. oktober 2007 Strawberrynet og ebay. Gode erfaringer, men strawberrynet er ikke så veldig oppdatert på høstens nyheter hva sminke angår. På ebay handler jeg mer sjeldne merker som benefit, paul & joe, urban decay og sånt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå