XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 bilde av sønnen min i badekar som julekort! Det man ser på bildet er litt av overkroppen, hodet og en arm!! He he.. Man ser ikke noe tissefant eller rompestomp! Kan jeg bruke det som julekort? Er så vanskelig å få tatt et ordentlig bilde av han, og det han var fin på satt han i badekar!!! Typisk!!!
Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #2 Skrevet 13. oktober 2007 hvorfor ikke.. du kan jo ta et nytt ett i badekaret med mye skum og nisselue på hiihi
XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. oktober 2007 Man ser ikke puppene en gang!
XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. oktober 2007 Ja tenkte på det, men for det første HATER han å ha på lue, og for det andre lager han alltid grimaser!! He he Han har vel blitt tatt for mye bilder av i sitt korte liv, så han er vel blitt lei!! :-)
Tomaten Skrevet 13. oktober 2007 #6 Skrevet 13. oktober 2007 syns det er kjempefint jeg.... Er jo helt naturlig å ta et bad:) Vi brukte bilde av småen i badebalja som julekort i fjor.... må jo ikke være juleinspirert bilde:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå