DoubleTrouble Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 Hei! Var og vaksinerte våre tvillinger på helsestasjonen på Torsdag. Det var 3 mnd- kombinasjonsvaksinen. Nå i to dager har barna våre blitt veldig urolige. Akkurat som de har kløe i hele kroppen. De spiser på hendene sine hele tida, virker helt desperate. Har også mye uro i kroppen ellers. Det kan være en bivirkning på vaksinen, jeg vet ikke. Er det noen andre der ute som har opplevd noe lignende med deres barn? Håper på svar...
Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #2 Skrevet 13. oktober 2007 Mine barn som er født i 2000 og 2003 har aldri hatt synlige reaksjoner på den vaksinen. Nå skal dattera mi som ble født i juli ha sin første vaksinasjon til torsdag, kommende uke. Det jeg vet er at nå er det blitt rutine å gi pneumokokkvaksine i tillegg til de andre vaksinene som bla. var rutine å gi i 2000 og 2004. Så vidt jeg vet er den pneumokokkvaksinen helt ny, så man har vel ikke så mye erfaring med den ennå. Tidligere har det vært rutine å gi babyer på 3 mnd vaksine mot difteri-kikhost-stivkrampe og hjernehinnebetennelse-poli, nå vaksineres de mot alle de fem sykdommene + at de får den nye pneumokokkvaksinen. Kanskje det kan være pneumokokkvaksinen dine tvillinger har reagert på??
DoubleTrouble Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. oktober 2007 Hei! Takk for svaret. Ja, det kan jo være det. Tror jeg skal ringe helsestasjonen i morgen å spørre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå