Gå til innhold

magen vokser så fort

Anbefalte innlegg

Skrevet

...og jeg syns ikke det er så artig... jo eldre jeg blir jo mer fjortis blir jeg med tankepå kropp. Jeg hater å se dvask og ekkel ut, og klager på det og klarer ikke å gjøre noe med det. Nå er jeg 9+0, og magen er en diger ballong. Jeg har ikke gått opp noen kilo, så det er ikke det at jeg i grunnen har lagt på meg, men jeg har likosm bare blitt tjukk rundt magen, og jeg liker det ikke... Jeg klarer ikke å stramme magen som jeg pleier heller, den er liksm bare slapp og rett ut i vinden.

åååååååååååå si no fint, si at det blir bra igjen og sånn. Jeg vet jo det, og jeg vet at man ikke blir så fornøyd med kroppen sin av å sitte inne og vingle mellom å være sliten og kvalm, og fryktelig godtesjuk - da blir man sur og dvask...

jaja, kanskje jeg egentlig bare trenger en klem, jeg gleder meg til det er baby inni der jeg og ikke bare en haug av mykt og deilig fett.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo bare luft og ikkje feitt.... Går vekk att.

*klem*

Skrevet

hehe... takk!! nå måtte jeg smile, og det er bra!!!

Skrevet

Jada, du er bare oppblåst, er ikke noe bedre følelse det selvfølgelig, men om noen uker til så går det over og man får en fin liten gravidmage. Luften forsvinner og det føles ihvertfall mye bedre synes jeg ;o)

Klem klem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...