Gå til innhold

Ikke kranlge...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis din mann er kåt og ikke du. Hvis han prøver seg og legger seg oppå deg og du sier nei flere ganger og han likevel prøver å få pikken inn i deg. Hva skal du gjøre da? Jeg pleier bare la han fullføre, men i går orket jeg ikke og ble sinna og ba han pelle seg vekk. Han gikk bort da, men det var sur stemning, ikke mye gøy. Hva mener dere, er det ikke uakseptabel oppførsel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva jeg gjør da? Vet du hva: Det aner jeg heldigvis ikke.

Jeg synes det er skikkelig uakseptabel oppførsel ja. Et nei er et nei, selvom man er gift.

Skrevet

er dette et seriøst innlegg ??

JA det er uakseptabel oppførsel,man voldtar ikke kona/kjæresten sin..

Skrevet

Han voldtar meg jo ikke, han går jo bort hvis jeg blir sint, men han skjønne ikke nei.

HI

Skrevet

Er vel ikke rart det blir sur stemning når du vanligvis lar ham få det som han vil. Kan ikke bare nekte halvveis og så la han fortsette med han gjør.

Synes likevel det er uakseptabelt at noen oppfører seg slikt. Begge dere burde skjerpe dere!

Skrevet

Voldtektsforsøk i parforhold er generelt uakseptabel oppførsel, ja.

Skrevet

Han prøver ikke voldta meg, han prøver og ha sex med meg. Sier jeg at han skal pelle seg bort så gjør han jo det, men det er bare så vondt når det blir så sur stemning etterpå. Rart han ikke bare skjønner når jeg sier nei jeg er så sliten og trøtt. Jeg må bli litt småsinna før han går bort, og da får jeg så dårlig samvittighet.Men når jeg ikke orker, bare ikke har sjans så vil jeg ikke ligge der bare så han skal få tømt seg, orket ikke det i går.

HI

Skrevet

når han fortsetter etter at du har sagt nei så vil jeg påstå å si det er å forgripe seg på deg...

Skrevet

Å ha sex med noen mot deres vilje er voldtekt. Dersom han forsøker å ha sex med deg når du tydelig sier nei og mener dette, er det et voldtektsforsøk. At han ikke gjennomfører det dersom du blir sint er vel neppe et godt argument for at det ikke kan klassifiseres som sådant.

Hva du bør gjøre? Fortelle fyren at han er en idiot og sende ham i terapi er jo en begynnelse. Personlig hadde jeg nok ditchet ham for lenge siden.

Skrevet

Han tåler vel ikke å bli avvist - som de fleste andre mannfolk. Min mann er i grunnen lik. Ikke at han er så direkte som din, men han tror alltid at han skal klare å overtale meg til noe annet. (Og det gjelder ikke bare sex.)

Derfor blir jeg liksom alltid nødt til å si NEI på en skarp måte, for alle de andre gangene overser han det jo bare.

Aner ikke hva man kan gjøre med det heller.. Kanskje du skulle ha pepperspray under puta?

Skrevet

Jeg er ganske sikker på at alle som voldtar, bare "prøvde å ha sex"

Skrevet

Helt enig med deg Prompen!

Nei er nei, gift eller hva.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...