velsignet med to Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 Onsdag 10.10 klokken 06:55 kom skatten vår! Kom hjem til oss selv i ettermiddag, og vi storkoser oss! Kommer med fødselshistorie senere Og gratulerer samtidig til alle andre som har født, ser det er en del av oss
is_rose *overtid* Skrevet 13. oktober 2007 #2 Skrevet 13. oktober 2007 Gratulerer så masse med den lille ) Gleder meg til å se min lille prins. Lykke til videre. Klem
Tussa og Sofie Skrevet 13. oktober 2007 #3 Skrevet 13. oktober 2007 Gratulerer så mye! Kos dere masse hjemme ;o)
svana72 Skrevet 13. oktober 2007 #4 Skrevet 13. oktober 2007 Gratulerer så mye,kose dere å lykke til i fremtiden
twoboys & a girl Skrevet 13. oktober 2007 #5 Skrevet 13. oktober 2007 Gratulere så mye. Ble tante dagen etterpå så har tilbringt en god del til på sykehuset nå) Lykke til i barsel tiden.
lillemor og lillebror Skrevet 13. oktober 2007 #6 Skrevet 13. oktober 2007 Gratulere så masse med gutten:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå