Gå til innhold

Jeg har født!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Onsdag 10.10 klokken 06:55 kom skatten vår! Kom hjem til oss selv i ettermiddag, og vi storkoser oss! :) Kommer med fødselshistorie senere :) Og gratulerer samtidig til alle andre som har født, ser det er en del av oss ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse med den lille :o) Gleder meg til å se min lille prins. Lykke til videre. Klem

Skrevet

Gratulerer så mye! Kos dere masse hjemme ;o)

Skrevet

Gratulerer så mye,kose dere å lykke til i fremtiden ;)

Skrevet

Gratulere så mye.

Ble tante dagen etterpå så har tilbringt en god del til på sykehuset nå:o)

Lykke til i barsel tiden.

Skrevet

Gratulere så masse med gutten:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...