lifa og Eline Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 Har akkurat vært og blitt (som vanlig) kjempeinspirert ved å se på alt det flotte du lager. og så kjapp du er. Men jeg lurte på om du har lyst til å dele oppskriften på skjerfet du hadde heklet i kosteskaftmasker. Jeg liker tynne skjerf så det hadde passet meg ypperlig å kunne hekle meg ett slik.
FruDart Skrevet 13. oktober 2007 #2 Skrevet 13. oktober 2007 Kan du sende meg en PM med mail adressen din, så får du forklaringen ;-)
lifa og Eline Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. oktober 2007 Hei Får ikke sendt deg PM, kan dus ende meg en så jeg kan svare på den?
FruDart Skrevet 14. oktober 2007 #4 Skrevet 14. oktober 2007 Fikk ikke sendt til deg heller. Men nå har jeg lagt inn en komentar på bloggen din ;-)
lifa og Eline Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. oktober 2007 Har sendt deg mail nå. Moro at du syntes dukkeklærne var fine, slike komentarer teller mye fra andre håndarbeidsentusiaster. Ha en flott kveld eller blir det mandag?
lifa og Eline Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. oktober 2007 Tusen takk for oppskriften, må bare skaffe meg en tjukk strikkepinne nå så jeg får prøvd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå