enpå6årogeipå9mnd:) Skrevet 13. oktober 2007 #3 Skrevet 13. oktober 2007 Hei Bambine... Vi gifta oss på seychellene i 2004 og det var bare helt fantastisk, koster jo en del da men hva koster ikke ett bryllup her hjemme Vi hadde med oss bare forlovere.... Absolutt å anbefale.. Har du planer om noe kanskje??
Julie*sin*mamma:-) Skrevet 13. oktober 2007 #4 Skrevet 13. oktober 2007 Utland og utland... Men vi giftet oss på ambasaden i københavn. Var helt topp.
Liten gutt i magen<3 Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. oktober 2007 ja jeg har skikkelig lyst å gifte meg i utlandet men vet ikke hvor!!Har lyst på et bryllup som ikke er helt som alle andres,hvis du skjønner:) Ja det koster jo flesk uansett,men forhåpentligvis blir det jo bare en gang;)Betalte dere reisen til forlovedene deres?Hadde tenkt å ha med den nærmeste familien vi da,og det er ca 30 stk.....
enpå6årogeipå9mnd:) Skrevet 13. oktober 2007 #6 Skrevet 13. oktober 2007 Neida, vi betalte ikke for dem, hun gifta seg måneden før så de tok det som en bryllupsreise...Vi betalte 40 000, det var 16 dager på hotell og selve bryllupet (vielse, kake, champagne, fotograf, en som filmet etc) kjøpte en enkel brudekjole, tiara og greier så det var stor stas.... absoltt å anbefale...Men skal dere ha med ca 30 stk så kan dere reise til syden en plass, har hørt om folk som har gjort det, gjestene ser på det som en ferie dem vet du...... å så spennende da, nesten misunnelig jeg...))
mammaen til 2 goinger♥ Skrevet 13. oktober 2007 #8 Skrevet 13. oktober 2007 Vi giftet oss i Sjømannskirken i Torrevieja i Spania. Hadde bryllups festen på et flott hotell, og hadde ca 40 gjester. Hele bryllupsfesten og 5 dager i bryllupssuiten ble ca 32 000 kr. Da hadde vi 5 retters middag, aperitif, fri bar, bryllupskake og kaffe. Virkelig å anbefale! Alle gjestene våre synts det var et minne for livet!
Liten gutt i magen<3 Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 13. oktober 2007 Sitter å tenker på Italia jeg nå da...ÅÅÅÅ det er så vansklig:) Kanskje det "bare" blir spania...hmmm
enpå6årogeipå9mnd:) Skrevet 13. oktober 2007 #10 Skrevet 13. oktober 2007 Ja hvorfor ikke Roma, eller Madrid kanskje... Eller Paris.... ååååå sukk
*Rutletutt* Skrevet 13. oktober 2007 #11 Skrevet 13. oktober 2007 Vi skal også gifte oss i utlandet, Bambine - men vet ikke helt hvor...har veldig lyst å gifte meg på Seychellene (som magol), Hawaii eller i Usa - men det blir vel for dyrt da vi skal ha med nærmeste familie (vi blir 16 tilsammen). Tenker også litt på Italia. Ser at for eks brudepikene.no kan hjelpe en å planlegge bryllup diverse steder i utlandet - tror det er greit;o) Lykke til:o)
*Rutletutt* Skrevet 13. oktober 2007 #12 Skrevet 13. oktober 2007 Åhh - det hørtes flott ut, mammaen til goingen:o) Hvordan ordnet dere alt? Hvilket hotell hvis jeg kan spørre...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå