noche Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 hei, idag var jeg og handlet vinterdress til datteren min på 3 år. ble anbefalt å kjøpe reimatec+ i strl 104, altså strl 4 år. når jeg kom hjem og prøvde den på synes jeg den ble litt vel diger, skal man virkelig kjøpe så store klær fordi de vokser fort. Det er klart det går fint å ha den på siden det er strikker i bena og rundt handleddene så den sitter på, men jeg synes liksom den bulker ut så hun ser skikkelig oppblåst ut :)hun ligger akkurat på gjennomsnitt høde kurven på 3 år. lurer på om mange andre med treåringer (min er 3 år og 2 mnd) kjøper strl 104...Kanskje reima er ekstra store i strl?
Mille** Skrevet 13. oktober 2007 #2 Skrevet 13. oktober 2007 Jenta mi på 2 år og 91 cm måtte ha str 98 i reima, stort sett må de ha en str større på vinterdress enn på vanlig klær er min erfaring. Hvis ikke kan du risikere å måtte kjøpe to dresser i året. Str 92 hadde blir for liten før jul allerede tror jeg. Syns heller ikke reima er store i str, helt normale syns jeg. )
Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #3 Skrevet 13. oktober 2007 Reima er stort. Jeg har en 92 dress som passer perfekt og har i tillegg kjøpt en todelt i 98.
~sjiraff~ Skrevet 13. oktober 2007 #4 Skrevet 13. oktober 2007 Vurderte Reima til min 3 åring og hadde kjøpt 110 om jeg skulle ha kjøpt. Hvor lang er datteren din da? Og hvordan er den i ryggen da hun sitter på huk?
Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #6 Skrevet 13. oktober 2007 hehehe ja glemte det. Hun var 3 år i juli.
~sjiraff~ Skrevet 13. oktober 2007 #7 Skrevet 13. oktober 2007 Husk at det er stor forskjell på 3 åringer da. Min treåring (september) vokste ut av sin 92 dress i april...
Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #8 Skrevet 13. oktober 2007 ja det er forskjell på 3 åringer, men M f.eks er jo ikke på gj.snittet. Hun er jo høy for alderen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå