Gå til innhold

Hvis dere som har hørt Monajentens sanger er helt ærlige:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syntes dere hun har en fin stemme?

Min mening: Stemmen er søt, men hun er overhode ingen talent.

Stemmen er jo ikke ren på noen av sengene, hun bruker sin egen stemme som kor på alle vers og refreng.

Hun har verken er vakker, eller sterk stemme, altså, ingen sanger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mulig jeg er naiv da, men jeg synes sangene hennes er kjempefine og at hun synger fint:)

Skrevet

Du må gjerne mene hva du vil, men hvorfor tør du ikke gå mot DiB-strømmen og si hva du mener med nick? Jeg er sikker på at Monajenten tåler ett menneske som ikke liker musikken og stemmen hennes, hun har jo en hel fanklubb her inne.

Til spørsmålet ditt: Jeg liker stemmen hennes :-)

Skrevet

Piss!

det er bare noe dere sier fordi hun tydeligvis er "populær" her inne.

Hvis dere virkelig mener det er dere tonedøve!

haaallooo???

Skrevet

Faktisk enig med anonym over! Er selv musikalsk og hun har en ok stemme, men desverre ikke mer en som så...

Og ja vil være anonym nå...kanskje feig...men men....

Skrevet

Ja, vi med øre for det musikalske vet når noen har stemme og kan synge.

Skrevet

Jeg synes hun har talent,jeg. Hun kan synge bedre enn mange som er kjente musikere,og har gitt ut CD'er.

Hun kan komme langt.

Skrevet

Hvorfor i alle dager tør du ikke signere med nick?

Og tror du virkelig folk gidder å lyge om det?

Noen syns jeg synger bra, andre ikke. Sånn er det med alle artister.

Er forøvrig enig med deg at demoen er dårlig!

Og siden du ikke mener jeg har hverken vakker eller sterk stemme, helt greit. Men selv så vet jeg heldigvis at jeg synger enormt mye bedre enn den demoen.

Skrevet

Dere med øre for det musikalske?

Haha, morsomt.

Dere er jævlig feige som ikke tør å stå for det dere sier!

Skrevet

Og btw, hvis du hadde hatt øre for det musikalske, så hadde du vært fullstendig klar over at man ikke kan dømme ut i fra en dårlig innspilt demo.

Skrevet

Jeg tør signere med nick, hvert fall:)

Jeg liker låtene hennes, synes de har søte tekster. Synes hun har ganske god engelsk uttalelse - og det er det mange artister som ikke har. Jeg synes hun har en søt klang over stemmen - selv om den vokalt sett så klart ikke kan måle seg med veldig mye annet på markedet. Allikevel synes jeg hun synger ganske pent og hun synger da ikke falskt på noen måte....

Mange artister der ute med store navn som ikke har den beste stemmen!!

Synes hun er flink jeg:)

Skrevet

Takk Siklesnupp:-)

Heldigvis har jeg ingen intensjoner om å bli Celine Dion:-D

Ikke har jeg påstått at jeg har verdens vakreste stemme heller.

Helt greit med kritikk, for all del, men syns det blir unødvendig når det kommer kommentarer som "oss musikalske...." osv.

Men joda, jeg har et par sure toner på de sangene, og det irriterer meg like mye hver gang.

Skrevet

Hvor kan jeg høre dette?? Vil også høre, hehe... ;o)

Skrevet

Er ikke noe musikk ekspert og ikke er jeg musikalsk heller...bortsett fra par år i korps hvor jeg spilte klarinett :P..

Men jeg er "avhengig" av musikk og vet hva jeg liker så jeg kan svare fra hva jeg synes......

Stemmen er vel fin den...

Sangene er ikke så verst heller.. likte "the one"

Men synes det er "typisk norsk" musikk liksom.....mao skiller seg ikke så mye fra andre norske artister...

Men talent har hun da.. det skal hun ha...

Skrevet

Ligger link på profilen min....

Men hver forberedt på at det ikke er fint i det hele tatt, kjempefalskt, meget umusikalsk og tydelig ingen peiling på musikk!

Skrevet

:)

Nei, men man trenger ikke ha verdens beste stemme for å bli en vellykket sanger!!!

Og unødvendig kritikk er fra anonyme som ikke tør stå for det en gang... "Oss musikalske" du gitt........

En sur tone her eller der gjør da ingenting;-) Mange stooooore sangere der ute som jammen ikke egentlig kan det å synge!!

Se på Linni da:) hehehehe

Skrevet

Synes du er utrolig flink jeg Monajenten! Og det mener jeg av hele mitt hjerte...

Du synger rent og pent, og har en vakker stemme.. En stemme med særpreg.

Det er jo folket du skal appelere til, og det gjør du i aller høyeste grad hos meg.

I tillegg skriver du dine egne låter, og det er et STORT pluss!!!!

Jeg hadde kjøpt plata di.. Ikke fordi du er Monajenten, men fordi låtene dine er utrolig bra!

Skrevet

Jeg elsker all musikken hennes jeg da.. Nydelig stemme har ho! :)

Smaken er som baken, og den er delt.. Uansett så har jenta TALENT! :D

Skrevet

Tusen takk for det:-)

Jeg vet om flere som mener jeg har veldig særpreg i stemmen, og jeg har en slags "knekk" i den. Og det er jo positivt fordi den skiller seg ut.

Skrevet

Hei du din anonyme skitkaster.

Kan ikke dere sure anonyme kutte ut da?

Jeg har selv jobbet med både Sony BMG, Playroom Management og Virgin Records. Dvs at jeg har "vært med" på å se mange artister både utvikle seg og som faller igjennom. dere som er så ufattelige musikalse, på hvilken måte driver dere med musikk??

Monajenten har en særegen stemme, ikke verdens kraftigste, nei, men allikevel såpass særegen og pen at folk innen musikk bransjen vil satse på henne. Om ikke det er godt nok for deg, så ok, men er det noen vits i å lage hetsetråder mot henne? La jenta være i fred i stedenfor å være sjalu på oppmerksomheten hun får.

Det er faktisk totalt bortkastet å holde på slik. er det ikke bedre ting dere kan bruke energi og fritid på??

Skrevet

Mulig du ikke er noen Celine Dion, men ærlig talt; jeg hører heller på deg enn henne!

Parfymen hennes lukter ikke noe særlig heller...

Ikke alle er Celine Dion fans ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...