Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 En veninne fyller 26 år neste helg, og dette skal feires. Vil gjerne gi henne noe fint, men lommeboka er rimelig skrapa denne mnd..... Noen med gode tips, helst max 200 kr?????
halloween-termin :) Skrevet 13. oktober 2007 #2 Skrevet 13. oktober 2007 Jeg ville ha tenkt ut noe skikkelig koselig som dere kunne ha gjort sammen! Hva liker dere å gjøre som ikke koster masse penger. Lag så en pakke med ting til det som dere skal gjøre - enten hint, eller ting til aktiviteten. (Alt fra kino, skogstur, ost og vin kveld etc.)
Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #3 Skrevet 13. oktober 2007 Vet ikke om dette kan være noe, men. Vet du hva jeg hadde satt aller mest pris på? En time eller to med hjelp i huset! Tenk hvis noen hadde gitt meg et gavekort på to timer husvask, å herlighet så deilig det hadde vært!!! Tenk om noen kunne hjulpet til med å vaske tak og vegger før jul, sammen med en god flaske vin, og koselig selskap. Det hadde vært drømmegaven for meg! Ellers er det jo fint å få en god bodylotion, en eksklusiv shampoo eller noe, som en ikke unner seg selv i hverdagen
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. oktober 2007 Hmm...ikke dumt...bare fantasien som setter grenser for noe sånt egentlig..)) Takk for tipset!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå