2+1=gøy* Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 Jeg følte godt at jeg var gravid i uke 7-9 med litt kvalme, murring i ryggen, skrubbsulten etc... Men nå er jeg i uke 13 og de siste ukene har jeg ikke merka NOENTING spesielt med kroppen min, synes det er litt kjipt og rart egentlig... Hva merker dere?
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2007 #2 Skrevet 14. oktober 2007 Var plaget de første 5 ukene så forsavnt alle plagene......Er 22 uker nå og har ikke andre plager enn kynnere. Hvet jeg skal ha gutt:)Kanskje det har noe med saken og si..
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2007 #3 Skrevet 14. oktober 2007 Hei! Jeg hadde litt plager i ca tre uker, så i uke 12-13 vaar de borte! Litt merkelig følelse egentlig, følte meg ikke gravid lenger! Men så begynte pjokken å sparke veldig fort, så det hjalp på følelsen:) Men gravid-plagene har kommet i rykk og napp hele svangerskapet, har 3 mnd igjen nå, og bekkenløsning, så det er egentlig nok, håper jeg!!!
mammagull&prinsessa_i_magen Skrevet 14. oktober 2007 #4 Skrevet 14. oktober 2007 hei jeg går over i uke 13 idag og merker ikke stort lenger jeg heller! er derfor veldig godt å høre at jeg ikke er alene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå