piano♫ Skrevet 13. oktober 2007 #26 Skrevet 13. oktober 2007 1. Senga med føttene i bøyler... 2. I sykebilsenga uten mulighet til å flytte rompa en millimeter. Det var ingen drømmesituasjon.
NoDoubt Skrevet 13. oktober 2007 #27 Skrevet 13. oktober 2007 1. I senga på ryggen med føttene i bøyler. Fundustrykk! 2. Stilling og stilling... Kroppen låste seg helt.. Lå på siden, nesten hele overkroppen var i fanget på samboer som satt i stol på siden. Han måtte holde meg oppe. Rompa og føttene lå på siden. Fikk beskjed om å "ta føttene fra hverandre å gi plass til babyen". Det var vanskelig når hele kroppen var låst!!! Så barnepleier måtte hjelpe til med å ta føttene fra hverandre av og til. Mellom en ri prøvde de å løfte meg mer opp i senga, ikke så veldig vellykket men det kom seg litt:-)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 13. oktober 2007 #28 Skrevet 13. oktober 2007 Sittende i senga me bena oppunder haka Neida, men hadde heldigvis ikke disse fotstøttene som man har på GU liksom. Følte jeg fikk de krafttaka jeg kunne hente ve å ha denne stillingen og vil absolutt føde slik igjen neste gang.
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 13. oktober 2007 #29 Skrevet 13. oktober 2007 1. keisersnitt i hui og hast. 2. håpet på saccosekk, men pga epidural ble jeg værende i fødesengen. 3. håpet på en annet enn fødesengen, men pga rask fødsel ble jeg værende :( 4. venter nå nr 4 og vil prøve noe annet enn fødesenga.. hehe
haater husarbeid Skrevet 13. oktober 2007 #30 Skrevet 13. oktober 2007 1. Liggende på rygg med to jordmødre hengende på magen min og en stk gynekolog med spadehender mellom beina 2. På kne med overkroppen hengende over sendeenden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå