Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere med jente. Bruker de mye kjloe eller skjørt og hvor gammel er de? :o) Jenta mi er 11 mnd snart og nå bruker vi en del skjørt og kjole. De første mnd var det helst i besøk, men nå er det ret som det er. Hva med dere andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble litt skrive feil, men dere skjønner vel hva det står.

Skrevet

Haha, vi har fått mange kjoler og skjørt men jenta er bare 6 mnd så det er litt upraktisk. Er jo veldig søtt da men den glir jo bare opp. Begynner med det for alvor når hun kan gå har jeg tenkt.

Skrevet

Vi bruker kjole masse vi, har gjort det helt siden hun var nyfødt. Jeg elsker å kle henne opp:) Jeg synes ikke det er så veldig vanskelig å bruke heller jeg da, det er jo bare å kle henne riktig under kjolen så det ikke blir bar hud noe sted og å rette den litt under henne når hun skal legges ned. Hun er fem måneder nå, så det kan jo hende jeg må droppe kjolstyret når hun begynner krabbe for alvor.

Skrevet

jenta vår er 9,5mnd, bruker stort sett aldri kjole på henne, men det er nok litt fordi jeg ikke er noe glad i å pynte meg selv heller, liker det behagelige og enkle (selv om kjoler også kan være det).. Litt smålei av alle som hele tiden skal kjøpe kjole til henne, men sånn er det vel når en får små jenter=) Smak og behag=) ( har faktisk den siste tiden prøvd å kle henne litt i kjole siden hun har så mangen)

Skrevet

Brukte endel kjole i sommer, men snuppa har brukt pute en mnd og skal bruke den en mnd til, så det går mest i strømpebukse og body under den. Gleder meg til å kle henne i kjoler igjen når hun er ferdig med puta.

Er kjempegald i å kle henne opp. Er så mye fine tykke strømpebukser nå som passer fint under kjoler..

Skrevet

Nå er jenta mi blitt 2 år men svarer for det om. Brukte kjole på henne frem til hun var vel ca 6 mnd, så ble det pase fram til i våres... Kjoler ble bare tungvindt da hun var en "rompehopper" og under tykkt vintertøy. Men nå spør hun selv etter kjole, og har noen favoritter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...