~~DoraDora~~ Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 Noen som har prøvd den og funnet lus? Den skal visst virke utrolig bra . Den lager en pipelyd når en grer håret, og dersom den oppdager lus eller egg, så stopper pipelyden. Da trykker en på en knapp og den dreper lus og egg momentant. Jeg har heldigvis ikke funnet lus på ungene, og håper jeg slipper det selvfølgelig. Men jeg lurer veldig på om noen av dere har prøvd den, og funnet lus? Og lurer på om den drepte de så effektivt som reklamen tilsier. Det står på bruksanvisningen at den er så effektiv at en ikke behøver å ta kur.
dama Skrevet 13. oktober 2007 #2 Skrevet 13. oktober 2007 prøvde den ikke før etter at jeg hadde tatt lusekur nr 6 ca... så da hadde jeg vel ingen lus i håret.. men jeg følte meg ganske sikker når jeg var ferdig å gre meg med den.....
~~DoraDora~~ Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. oktober 2007 Ja jeg får også en trygghet av at det faktisk ikke er lus i håret, etter å ha undersøkt med den.Håper virkelig jeg slipper å finne det noen gang,- men skal jeg nå en gang oppdage det, så vil jeg oppdage det fortest mulig. Vil i så fall bli kvitt de før de formerer seg mye. Håper bare den er så effektiv som det sies at den skal være... Billig var den jo også...
denise Skrevet 13. oktober 2007 #6 Skrevet 13. oktober 2007 hvor får du kjøpt den kammen? vi har fått vite at det er lus i bhg. hadde vore greit å slippe kur.
NoDoubt Skrevet 13. oktober 2007 #7 Skrevet 13. oktober 2007 Jeg har og kjøpt den men ikke prøvd den enda. Skal håret være vått eller tørt? Henger lapp i barnehagen vår hvor de anbefaler den så vil tro den er effektiv!
NoDoubt Skrevet 13. oktober 2007 #8 Skrevet 13. oktober 2007 Helsekostforretninger. Jeg kjøpte hos "Life".
bente69;) Skrevet 13. oktober 2007 #10 Skrevet 13. oktober 2007 Den lusekammen kunne jeg tenkt meg også, noen som vet hva den koster? Det er nemlig lus i barnehagene til snuppa:( Mener jeg har hørt at den kjøpes på apoteket.
suppegjøken+grønnskollingene Skrevet 13. oktober 2007 #11 Skrevet 13. oktober 2007 http://www.intramed.no/forbruker/produktsider/elektrisk-lusekam.html?gclid=COD-jvvhjI8CFQQjPAodw3Icfg Fant denne.........
~~DoraDora~~ Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter #12 Skrevet 13. oktober 2007 Jeg kjøpte min på helsekostforretning... kostet 389 kr ... Håret SKAL være helt TØRT
~~DoraDora~~ Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter #13 Skrevet 14. oktober 2007 Ingen som har prøvd den, og funnet lus?
~~DoraDora~~ Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #14 Skrevet 15. oktober 2007 Dytter for siste gang... Absolutt ingen som har funnet lus med den? ( Lurer sånn på hvordan det evt var...var det enkelt å finne lus med den? Ble lusa drept raskt? etc)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå