Gå til innhold

Noen som har opplevd dette??????????????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fått beskjed på tidlig ultralyd (uke 13) at det er gutt, men så kom det en jente? Sa han så en tydelig tissefant... ( det var ikke navlestrengen, så den ved siden av). synes det var så tidlig...

Kjempe glad for gutt altså, men har så lyst å begynne å kjøpe ting og tang, derfor jeg lurer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt råd er: kjøp i nøytrale fargar. Kan ikkje stole heilt på kjønn som vert oppgjeve, og i alle fall ikkje så tidleg.

Skrevet

Fikk beskjed om at det var en gutt, i uke 11-12, han sa akkurat det samme som det din lege har sagt.

Men på de 5 siste Ul har de sagt jente :-) Så ville vel ventet litt.

Hvem går du til?

Skrevet

Jeg opplevde dette.. Var på tidlig ultralyd i uke 14, da var det en gutt Var så på den vanlige ultralyden i uke 18, da var det tydlig ei jente :) Har senere fått bekreftet at det er jente ved 2 andre ultralyder.. Så man kan ikke være helt sikker.

Skrevet

Jeg kjenner ei som fikk beskjed om gutt, så kom jente. Men det fikk hun beskjed om bare noen få, få uker før fødsel, og da kan det jo egentlig være litt vanskelig å se pga at barnet ligger så trangt. Jeg har ikke hørt om egentlig jeg, at de kan si kjønnet allerede i uke 13... men kjønnsorganet er jo laga da, så de kan vel kanskje det...?

Skrevet

Så tidlig i svangerskapet er kjønnsorganene veldig like. Jentas klitoris er veldig "hoven" da, kan se ut som en penis. Har lest det et sted....

Det er nok sikkrere å få vite det på ordinær ul i uke 17-20

Skrevet

hmmm... ja da får jeg kanskje vente litt da...

Han viste oss på skjermen og da så det ut som en liten lillefinger omtrent. Vi så det selv. Men rart at den var såpass lang allerede. Er ikke fanten veldig liten i den perioden. He he...

Skrevet

Hehe den er ikke så lang nei :-) Jeg har gutt i magen og tuten hans er fortsatt veldig liten, på ul'n så den ut som en liten negl på størrelse med lillefingernegl, kanskje litt større. Pungen er derimot større og den ser jo ut som en ball.

Jeg fikk høre at det var 80% sjanse for at jeg fikk jente jeg, men som sagt jeg har gutt i magen :-)

Her kan du se bilder av kjønn for hver uke, så du kan jo sammenligne og se om det var det du så :-)

http://pregnancy.about.com/od/boyorgirl/a/girlboyultras.htm

Skrevet

dytter for å høre om det er flere jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...