Gå til innhold

kan tro hu mor var blid....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte at ungene og jeg skulle ha det litt hyggelig i ettermiddag siden vi var borte fra dem hele forrige helg. Dro og gikk tur og etterpå dro vi på McDonalds. Alt gikk fint en lang stund, begge spiste maten sin og var happy. Midt i måltidet måtte minsten på 3 1/2 tisse og vi gikk på do. kom ingenting, men siden han har som hobby å sjekke ut doene på nye steder:-) syntes jeg ikke det var så rart.Største var da ferdig å spise og ville leke og minsten fulgte med, men var stadig innom bordet for å spise litt. Så fikk jeg plutselig se at den grå buksa hans var blitt mørkegrå på strategiske steder. Neimen har du tissa på deg? Svaret var da: Ja også bæsja! Takk, sa hu mor da. Han slutta med bleie i sommer og har knapt hatt uhell, og har han hatt det har han blitt hysterisk. Håper ikke dette blir en trend. Godt det var bare 5 min. å kjøre hjem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...