Søskendrøm<3 Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 Når tok kolikken slutt? Og hva var det du måtte holde deg unna av matvarer?
Rogalandsjente -og lillegull:) Skrevet 13. oktober 2007 #2 Skrevet 13. oktober 2007 den tok slutt rundt 4 mnd, men så er hun 5 uker for tidlig.. de sier at det gir seg rundt 3 mnd.. det hjalp ikke uansett hva jeg holdt meg unna, hun gråt like mye uansett...
Gjest Ut på tur Skrevet 13. oktober 2007 #3 Skrevet 13. oktober 2007 Jeg vet ikke om det var kolikk, men hun skrek mye frem til 6 uker. Det verste jeg kan "spise" er kullsyre og kaffe
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #4 Skrevet 13. oktober 2007 Var ganske nøyaktig 3,5mnd da det ga seg, omtrent fra den ene dagen til den andre.. Ungen ble mye roligere og sov plutselig hele natta også! Fant aldri ut hva jeg kunne og ikke kunne spise jeg, synes ikke det var noen forskjell uansett.
Luni82 Skrevet 13. oktober 2007 #5 Skrevet 13. oktober 2007 her holder den på enda....blir 5mnd på tirsdag....sliten nå ja:) Vært en del hos kiropraktor i det siste, og det har lettet det litt:) Virker ikke som det er no spesiell mat hun reagerer på heller, men hørt at kullsyre og løk, brokkoli ol ofte er syndere....
Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #6 Skrevet 13. oktober 2007 Ga seg etter 3 mnd! Vi gikk til kiropraktor... tok 2 dager og vips så var det borte!! Himmelsk! Nå sliter vi med kløe i munnen og ho er grinete som bare det!! Ikke mer enn 3.5 mnd. Men kan drøye lenge.. Måtte holde meg unna løk.. fant ikke ut av de andre tingene, for ho gråt uansett, men merket det ble enda verre hvis jeg spiste løk. Hvor gammel er din?? Anbefaler virkelig kiropraktor;)
Love my kidz Skrevet 13. oktober 2007 #7 Skrevet 13. oktober 2007 Her ga det seg før han var to måneder. Heldigvis... for det var skikkelig ille mens det stod på! Mens han hadde kolikken måtte jeg holde meg unna det aller meste, men nå er det stort sett kaffe, kål, løk og paprika jeg MÅ holde meg unna. Så når jeg lager f.eks pasta med posesaus må jeg sile bort det lille av løk som er i den.. f.eks ;-)
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #8 Skrevet 13. oktober 2007 Han var ca 3 mnd og 1 uke. Faktisk tok det slutt den natten etter han hadde fått sin første vaksine.. Måtte holde meg unna blomkål.
Gullfiskkammerat og Iselin Skrevet 13. oktober 2007 #9 Skrevet 13. oktober 2007 Kolikken tok slutt da snuppa var 3 1/2mnd. Jeg sto over kumelkprodukter og snuppa var ganske bra i en mnd (fra 2mnd-3mnd), så kom det tlbake igjen. Gikk over av seg selv. HUn reagerer fortsatt om jeg spiser Hasselnøtter eller så fikk hun luft i magen av havregrøten til Nestle. Snuppa er litt over 5 mnd nå..
*Rutletutt* Skrevet 13. oktober 2007 #10 Skrevet 13. oktober 2007 Milla er 11 uker nå og det har blitt mye bedre etter at vi var til kiropraktor med henne. Har ikke merket at hun reagerer på noe jeg spiser, men jeg har holdt meg unna løk, kål og kullsyre hele tiden.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2007 #11 Skrevet 14. oktober 2007 Hva jeg spiste eller ikke spiste gjorde ingen forskjell. Her gikk kolikken over når hun var 6 uker og vi begynte å bære henne masse masse i bæresjal.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 14. oktober 2007 #12 Skrevet 14. oktober 2007 Den ga seg endelig når vesla var litt over 3 mnd etter behandling hos kiropraktor. Kolikk er bare et ord som betyr magevondt, og vondten har jo en grunn. Her var det at hun var stram nederst i ryggen der tarmene også er, kunne nesten ikke bøye seg stakkars. Hun lå en stund i bekkenet og stanga før hun kom ut, og det kan visst ha forårsaket det. Hun er også født 3 uker for tidlig. Jeg holdt meg unne alt av melkeprodukter i 3 uker, men det hjalp ikke. Lykke til! Det er utrolig tøft, men så godt når det er over!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå