Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 Kan man få et nytt helsekort om man har mistet det? Eller vil det være tapt for alltid?
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #2 Skrevet 13. oktober 2007 de tingene som er skrevet står jo bare der så du vil jo mangle det da...??
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #3 Skrevet 13. oktober 2007 Ja, det er sant. Men har enda et stykke igjen før fødsel. Hadde kanskje vært greit å hatt litt info. Man skal jo ha det med seg på føden. Termin, adresser, og de andre tingene kan være greit å ha med. Eller trenger man ikke det?
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #4 Skrevet 13. oktober 2007 helsekort MÅ du ha =) så bare få et nytt et og start med det.. hvis det ikke sto noe superspes.på det forrige gjør det vel ikke så mye å starte med et nytt...
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #5 Skrevet 13. oktober 2007 der jeg gikk til kontroll førte de på det samme på sin kopi. Så du kan jo bare spørre jm el legen neste gang og så føre på.
Ioren Skrevet 13. oktober 2007 #6 Skrevet 13. oktober 2007 Jormora mi tok kopi på første kontroll og har ført inn både det hun selv og lege har skrevet på. Spør henne om hun har kopi slik at du får med all informasjonen står jo ganske mye der etterhvert
Guttemamma31 Skrevet 13. oktober 2007 #7 Skrevet 13. oktober 2007 Min jordmor og lege skriver alt inn på data også, så hvis dine har gjort det er det ikke noe problem å få nytt:-)
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2007 #8 Skrevet 14. oktober 2007 Flott! Takk for svar! Skal høre med de:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå