Gå til innhold

Nytt Helsekort for gravide?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man få et nytt helsekort om man har mistet det? Eller vil det være tapt for alltid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

de tingene som er skrevet står jo bare der så du vil jo mangle det da...??

Skrevet

Ja, det er sant. Men har enda et stykke igjen før fødsel. Hadde kanskje vært greit å hatt litt info. Man skal jo ha det med seg på føden. Termin, adresser, og de andre tingene kan være greit å ha med. Eller trenger man ikke det?

Skrevet

helsekort MÅ du ha =)

så bare få et nytt et og start med det.. hvis det ikke sto noe superspes.på det forrige gjør det vel ikke så mye å starte med et nytt...

 

Skrevet

der jeg gikk til kontroll førte de på det samme på sin kopi. Så du kan jo bare spørre jm el legen neste gang og så føre på.

Skrevet

Jormora mi tok kopi på første kontroll og har ført inn både det hun selv og lege har skrevet på. Spør henne om hun har kopi slik at du får med all informasjonen :) står jo ganske mye der etterhvert

 

Skrevet

Min jordmor og lege skriver alt inn på data også, så hvis dine har gjort det er det ikke noe problem å få nytt:-)

Skrevet

Flott!:) Takk for svar! Skal høre med de:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...