Hilsen Aud Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 .. er denne gratis? ... skal man ta med babyen? For det er vel slik at min fastlege automatisk blir babyens fastlege, ikke sant? Ellers noe verdt å vite om 6-ukers kontrollen?
Gjest Ut på tur Skrevet 13. oktober 2007 #2 Skrevet 13. oktober 2007 Den er gratis, Det er en GU så kjekt å være nyvaska Jeg hadde med babyen... men det var bare fordi den må jo være ett sted. Din fastlege blir automatisk babyen sin. Tenk over om det er noe du skal spørre om.
Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #3 Skrevet 13. oktober 2007 6 ukers kontroll er gratis ja. Jeg hadde vesla med meg, men en trenger ikke det: Er mor som skal sjekkes. Din fastlege blir barnets fastlege, men TROR kansje en kan velge å få farens også om det er ønskelig. Verdt å vite? Tja det er en vanlig undersøkelse, spørsmål om du har tenkt på prevensjon, blodtrykk og blodprosent. Underlivs undersøkelse, men det slapp eg siden jeg hadde ks =) En snakker vel litt om fødsel også om en føler for det, åsså er det jo opp til deg om du har spørsmål selv. Følte det var rett inn og ut igjenn jeg
Marolla Skrevet 13. oktober 2007 #4 Skrevet 13. oktober 2007 Vi valgte at snuppa skulle ha farens fastlege. Min lege er en halvtime unna og alltid opptatt.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #5 Skrevet 13. oktober 2007 babyen har rett til å få din lege som fastlege, selv om denne egentlig har full liste. Du får et brev i posten fra nav, om valg av fastlege. Jeg har valgt en helt annen lege enn jeg og min samboer har (vi har forskjellige leger) til min gutt, så han har fått sin egen lege. Jeg er mye mer fornøyd med gutten sin lege enn min egen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå