Gå til innhold

Ang bordkort..

Hobbyfotografen og Em

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har prøvd å lage dette selv og printa eller kopiert ut på vanlig fotopapir og bretta dette? Går det ann??

Har sett på mange fine bordkort.. og fikk lyst å prøve å lage dette...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Må vel bare prøve da :)

Skrevet

Var det noe spesielt du tenkte på da? Selvfølgelig kan man lage selv, fins jo tusen forskjellige typer..

Skrevet

Jeg lagde skikkelig fine bord"kort" til dåpen til snuppa.. Kjøpte kropper med hode i tre fra panduro. Malte de hvite med glitter på kroppen. Hudfarge på hodet og malte på ansikt. Limte på hår og satte på englevinger. Skrev navnet på med sånn glitterlim i rosa.

De ble kjempefine! Skulle gjerne vist bilde men det blir vel kanskje litt vanskelig... :oP

Skrevet

Lurte på om fotopapir gikk ann å brett.. sånn at det står som bordkort..

Prøvde å lage nå, men må da kopiere det opp å se om det står liksom.. :)

Skrevet

Med førstemann så hadde vi ikke bilder på bordkortene. Men vi skrev navnet med gullpenn, og så sydde jeg et par miniatyrbarnesko i perler som jeg sydde på. På baksiden hadde vi fotavtrykk av jenta

Andre hadde vi bilde av lillegutt, printa på "klistermerke"papir. Limte de på, og en gardinring rundt bilde. Skrev navnet på og limte på babysmukk, babymotiv. Bordkortene ble laget i rosa papir til jenta og blått til gutten. Syntes de var fine vi :-)

Bare bestem deg for hva du vil ha på, så går alt

Skrevet

Jepp. Gjorde som du sa... Lagde kortene på dataen og printet ut på litt tykt papir. Ble kjempebra det. :)

Skrevet

Jeg er ferdig med dåp da..

Men tenkte å lage til svigerinna mi... og tenkte da å lage de i photoshop og kopiere de ut, med bilde og kanskje tekst el..

Men om det går ann å brette fotopapir så det blir pent, er en annen sak.. kan ikke brette de jeg har her, og lurte på om noen hadde gjort det?

Ellers må jeg vel bare prøve :)

Skrevet

Tykt papir, ikke fotopapir?

Det blir kanskje billigere å bruke tykt papir.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...