Gå til innhold

var så moro:D


Anbefalte innlegg

Skrevet

i natt var jeg å henta dattra mi på 4mnd å la henne melom meg og faren er så enklere å sove videre når man bare kan slene ut en pupp..

 

så hadde jeg lagt meg med ryggen til henne, så kjente jeg noe rart i hodet mitt, så lå hun å dyttet på hestehalen min. opp og ned og hit og dit, veldig forsiktig. dyttet den og slapp så den spratt tilbake.. hehe

 

så hørte jeg litt ''snakking' så snudde jeg meg å så på henne og smilte. og trur du latteren kom, hun lo som hun aldri har gjort før. og da våknet jo pappa'n og han måtte le han oxo:) da er det deilig å våkne:)

 

beklager skrive feil, er så ivrig.. hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååå, så koselig:o) :o)

 

ja, nå lo jeg og:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...