Gå til innhold

Tips til julekalendergaver? jenter 3,5 og 1,5år..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har begynt å tenke på julekalenderen allerede.. Noen tips til smågaver? Ikke så altfor dyre ca 10-50kr.. de er forresten 3,5 år og 1,5år, begge jenter :o)

Takk for kreative tips!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har funnet en god del på www.helti100.no

Skrevet

hva med å kjøpe et puzzlespill så kan de få en brikke eller to hver dag, og hjelp av deg til å puzzle.

Jeg har en od venninne som gjør dette hvert år, ungene syns det er fryktelig koselig - de får jo kvalitetstid i kalenderen liksom, tenk så fint.

Eller så kan du planlegge andre fine ting å gjøre bake forkjellige ting, tegne, se på dyrene, dra til besteforeldre etc. billig og kosleig - også krever det at vi foreldre må få rompa i gir litt :-)))

Skrevet

klistermerker

sprettballer

hårstrikker

hårklemmer

pannebånd

vanter

strømper

body/t-shirt

små figurer til settekasse

ja.... det jeg kom på i farten! =)

Skrevet

Sjekk www.sprell.no, de har masse fint der. Du kan også søke etter gaver i aldersgruppe og pris, så får du opp de aktuelle treffene :o)

Skrevet

Jeg har en gutt på snart 3 år og ei jente som er 1 år til jul. Det jeg har tenkt å gjøre er å gi dem litt gobiter i kalenderen hver dag frem til jul og på julaften får dem en pakke hver med en leke som de kan leke med frem til man skal ha gaveåpning på ettermiddag/kveld.

Syns det blir så mye småtterier som bare er bortkastet penger om man skal finne 24 gaver til dem hver til en verdi av 15-20 kr. Så om man heller kjøper en gave til dem hver på 200-300 kr så tror jeg vi sparer penger + at ungene får en "ordenlig" leke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...