Gå til innhold

Dere som venter gutt, hva skal prinsen hete?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vår skal hete Leon Silas.jeg ville gjerne ha et bibelsk navn men ikke et som er så mye brukt så da ble det silas.

syntes Odin og Ulvar er spessielle og sterke navn jeg.ikke noe å skamme seg over de navnene for vel.heter iallefall ikke det samme som 100 andre på samme skole.tror nok guttene blir fornøyde med å ha orginale navn når de blir store.har selv et kjempekjedelig navn å husker hvor gjerne jeg skulle hatt et mer orginalt et.

Skrevet

tror vi ender opp med Sylfest. han blir da kalt opp etter oldefaren sin:)

Skrevet

gaute eller grunde.. åpen på forslag til gutenavn på g!

Skrevet

Vi er begge enige om Joakim (selv om jeg synes Noah er myyye finere), men vi må vel vente og se om det blir gutt først da;)

Skrevet

Vi har også vært innom Noah, men det virker som at det er veldig populært akurat nå, så vi endte opp med Colin Christopher og er veldig fornøyde med det. :) Har et tantebarn som heter Odin August. Synes det er et flott navn.

Skrevet

Vi skal ha Edmund eller Herman, men vet ikke om det blir gutt enda da!

Skrevet

Vår sønn som har termin om 9 dager skal hete Sverre Alexander. Han blir oppkalt etter farfar.

Skrevet

Tuppamor: du hadde noen skikkelig fine navn forslag!

likte spesielt godt Colin :D

Skrevet

Benjamin elias skal min lille hetta :)

Skrevet

jeg skal ha jente, men en venninne av meg sin gutt skal hete Conrad det synes jeg er tøft og utradisjonelt. jeg er ikke sååå fan av poppisnavn. ellers så er Carl veldig fin:D

Skrevet

Ikke enig vi heller!

Pappa'n vil helst ha Christian, event Hans Christian. Det heter mange i hans familie. For mange synes jeg! Jeg er også lærer, og på vår skole er det Kristian/Christian i "alle" klasser!!

Brødrene vil ha: Elias. Det synes pappa'n er ei redningsskøyte!

Jeg vil ha William, Filip, Martin eller Stinius :-)

Gutten kommer om 10 dager, og navnet blir nok ikke klart før vi får sett ham.

Skrevet

Frukt med frø: Takk! :) Likte godt det navnet vi også. Vi ville ha et navn som var både orginalt og internationalt. Jeg liker også veldig godt navnet Ivo, men det heter mannen min. :)

Skrevet

TUPPAMOR!!!

Hvor har du fått navnet Colin Christopher fra?

Skrevet

( Innlegget mitt havnet ikke der det skulle ... , mente det innlegget fra Anonym om hva hun syns om navnet Odin)

Skrevet

Takk saray :-) Tenker sånn jeg også... sto faktisk mellom et norrønt navn, og Leon eller Leonard (etter min oldefar), men så har jeg en dust onkel som heter Leo, og gikk for norrønt. Morsomt at vi har samme smak i navn :-) Synes Leon Silas er kjempefint!

Skrevet

Oppsummering:

Odin

Dennis

Mathias

Ciljan

Trym

David

Øyvind

Gustav

Ulvar Johannes

Noah

Simon

Daniel

Ola

Niclas

Edris

Lars Benjamin

Leon Silas

Lucas Adien

Sylfest

Gaute

Grunde

Colin Christopher

Edmund

Herman

Benjamin

Christian

Elias

William

Filip

Marin

Stinius

Isak

Skrevet

Her landet det på Sondre, og storebror heter Marius...

Skrevet

Hei anonym. Vi har lest igjennom et par navnebøker og etter mye om og men så likte vi begge Colin. Jeg og mannen min er begge glad i film og da tok vi med Christopher. (Christopher Lee/Reeve). :) Så enkelt var det egentlig... Likte du ikke navnet? :) Vi hadde også et ønske om at navnet skulle være internationalt og litt orginalt.

Hvis vi hadde fått jente så hadde det kanskje blitt Lilly Eveline. :)

Skrevet

Tror vår skal hete troy ove. Men vi får en del pes når jeg sier det til folk for broren heter tord og faren trond.

Skrevet

Jo, jeg liker det veldig godt.

Men en venn av meg har en sønn som heter Colin Christopher og det er jo ganske sjeldent, så det var merkelig å se at noen bruke akkurat det samme navnet OG mellomnavnet OG helt lik skrivemåte :-)

Tenkte dette muligens måtte være noen kjente.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...