ZamZam Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 Her er planen enkel, få lagt eldstemann snart ( rett etter at biler er ferdig, noe som i følge han aldri skjer) også er det øl, ryby og kanskje popcorne. Håper Chabal er i toppform og at Frankrike vinner mot erkerivalen England!
Tomaten Skrevet 13. oktober 2007 #2 Skrevet 13. oktober 2007 småen har nettopp lagt seg, og sambo er på jobb.... Så her sitter jeg med pepsi max, kims snack og dib.... Venter på at skal vi danse begynner:) og muligens et vennepar som kommer over en tur...
Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #3 Skrevet 13. oktober 2007 Her skal vi tenne lys, krype opp i soffakroken og se film skal bare legge lillemor først,hun pleier å sovne fort så det er ikke noe problem Godt å tenne lys og sitte under pleddet når det regner ute.. Håper dere får en fin kveld
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 13. oktober 2007 #4 Skrevet 13. oktober 2007 Skal legge lillemor snart også skal jeg se på skal vi danse og lage Nachos og kose meg masse med sambo i kveld;) Føler jeg trenger det etter en tøff uke:( Kose i armkroken hans:)))) Ha en fin kveld alle sammen;)
*Rutletutt* Skrevet 13. oktober 2007 #5 Skrevet 13. oktober 2007 Jeg er alene hjemme med Milla. Hun sover en liten dupp nå (hvor lenge den varer er ikke godt å si...), så jeg skal se på tv, skrive på takkekort og dibbe litt;o)
Mille** Skrevet 13. oktober 2007 #6 Skrevet 13. oktober 2007 Vi har akkurat kommet hjem fra noen venner av oss. Ble invitert på deilig middag der, lammesteik og masse godt tilbehør, + en del rødvin. Og jeg fant ut at jeg er rimelig billig i drift, ble skikkelig pussa etter 2 glass rødvin. Huff....*fnis* Godt at de bare bor ett par hundre meter herifra, så kan man kose seg litt ekstra uten å måtte tenke på å kjøre hjem etterpå. ;o)
to jenter og ett gull i magen Skrevet 13. oktober 2007 #7 Skrevet 13. oktober 2007 vi har akkurat kommet hjem etter en sverige tur med et vennepar. minste er lagt og eldste sitter og lager seg perlekjede:) vi tar oss en dram og ser tv:)endelig få sitte ned he he:)
Alba44 Skrevet 13. oktober 2007 #8 Skrevet 13. oktober 2007 Koser meg hjemme med mann og barn ;o)) Lillegutt har vært fotomodell da for vi skal lage dåpstakkekort. Får med meg "skal vi danse" også, men nå er det jo pause der så da kan jeg dibbe litt.
Turtle Skrevet 13. oktober 2007 #9 Skrevet 13. oktober 2007 knerten har sovna, og nå er jeg dj på en liten nettradio
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 13. oktober 2007 #10 Skrevet 13. oktober 2007 Jeg er hjemme alene og snupp er lagt. Tent stearinlys og har på rolig musikk, har et splitter nytt tjukt interiørblad som venter på meg og et glass vin på bordet. Deilig med RO!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå