Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 .........og hvor langt er dere på vei?? Jeg er i uke 17 og har ikke kjøpt noenting. Men har bestemt meg for hvilken seng m/utstyr og vogn/m utstyr, Jeg er vel litt "gammeldags" og tørr ikke få noe inn i hus før det er like før...
tertilus Skrevet 13. oktober 2007 #2 Skrevet 13. oktober 2007 Har handlet følgende: 4 bodyer 2 pysjer 1 strømpebukse 3 par sokker Regner med å få vogn og bilsete i hus i løpet av november. Vugge får vi av svigerforeldrene mine. Har termin 12.02.08.
Mitzy Skrevet 13. oktober 2007 #3 Skrevet 13. oktober 2007 Jeg har handlet en brukt vogn, fått ei seng(som skal pusses opp)Kjøpt 3 pack med bodyer og 3 par med sokker. Ikke at jeg har dårlig tid eller noe men begynner så smått for det er så koslig:) Jeg er 18 uker.
Athene75 Skrevet 13. oktober 2007 #4 Skrevet 13. oktober 2007 Er 19+5 og har akkurat så vidt begynt å handle litt. Har kjøpt ett leketeppe og en pose til å ha i vognen. Lenger har jeg ikke kommet. Jeg har ingenting fra før, så jeg må ha alt. Får seng fra svigermor, ellers må vi selv kjøpe resten av det vi trenger
Snart3små Skrevet 13. oktober 2007 #5 Skrevet 13. oktober 2007 begynt? hehe. er 22+5 og har kjøpt en hel haug. ferdig med seng,stellebord, vogn, dyne, sengetøy, votter, luer, bodyer, sokker, dress og pysj, smekker, ei sparkebukse og stor god bil. arvet en kurv til å ha i stua og pose til vogn, og fått låne ei lekegrind. vi kjøpte mye da en lokal butikk skulle stenge og alt var på 50-70% avslag, hadde nok ikke kommet så langt vist ikke..
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2007 #6 Skrevet 14. oktober 2007 Er er i uke 27, og begynte å handle først igår. Handlet 2 bodyer og 2 sokker. Har egentlig tenkt å handle mesteparten på romjulssalg. Men skal sies at jeg er så heldig at jeg har fått låne vogn, bilstol, lekegrind, vippestol og dyner. Så jeg slipper jo å tenke på å handle inn dette...
Lille`mor & lillebøll Skrevet 14. oktober 2007 #7 Skrevet 14. oktober 2007 Hei:) Jeg begynte veldig tidelig(kanskje litt for tidelig) Men har til nå kjøpt...er i uke 22.. Vogn med alt tilbehør Seng,madrass og dyne Vugge til og ha i stua Vuggeseng til og ha inne på vårt soverom til og begynne med Lammeskinn Klær Bilsete Tepper + og - litt til;9 Jeg er litt slik at jeg kan finne ting på finn.no og på salg så da klarer jeg bare ikke dy meg.Hvet jeg har spart masse penger allerede på set jeg har kjøpt. Koser meg virkelig når jeg går på slike handleturer:) Kos deg med handlingen når du føler deg klar for det. Tror kanskje det kan hvert lurt og vente til du i hvertfall har vært på obligatorisk ul,det kommer jeg til og gjøre neste gang. Men dette er helt opp til deg:)
Gjest Skrevet 14. oktober 2007 #8 Skrevet 14. oktober 2007 Jeg er i uke 27, og vi skal på babyshopping om noen uker... håper ikke babyen kommer for tidlig, for da har vi ikke NOE klart. Bare endel klær...
Sunniva78 har to små Skrevet 14. oktober 2007 #9 Skrevet 14. oktober 2007 Jeg er 24 uker på vei, og har kommet litt igang. For det meste er det klær vi har kjøpt. Ganske mye klær... Hehe... Ellers har vi arvet vogn, den står i kjelleren. Vugge har vi i familien, så den henter vi om en stund. De resterende store tingene skal vi begynne på nå når mannen kommer hjem fra nordsjøen. Gleder meg:-)
Gjest Skrevet 14. oktober 2007 #10 Skrevet 14. oktober 2007 Jeg er i uke 24, og har til nå kjøpt: - Vogn - Seng m/ tilbehør: madrass, overmasrass, dyne, sengetøy, laken, tisselaken, sengekant og sengehimmel. - Bilstol Ivirge foreldre har handlet inn litt bodyer og diverse, men trenger fremdeles en god del mer.
vipsen*en av hver* Skrevet 14. oktober 2007 #12 Skrevet 14. oktober 2007 Dette er min andre baby så har en del fra før da. Men siden dette er en jente og ikke en gutt må jeg ha noen rosa klær liggende og. hehe. så får vi ta litt etter litt når det nærmer seg. termin 10.mars
Gjest Skrevet 14. oktober 2007 #13 Skrevet 14. oktober 2007 Er 16 uker & handlet en startpakke med klær str 56 & bestilt vogn
CB-BabyBoy Skrevet 14. oktober 2007 #14 Skrevet 14. oktober 2007 Vi har kjøpt (fått i gave) lammeskinn og babyteppe. Har også kjøpt noen klær, men ikke så mye. Vi har bestemt oss for hvilken vogn vi vil ha sammen med seng, stellebord etc. Er forøvrig i uke 21 da. Jeg ville ikke ventet for lenge heller, det er som oftest bestillingstid på vogner og man vet aldri hva slags form man er i. Jeg vil ikke styre rundt i butikker i januar når jeg er høygravid og det er kaldt og uggent, så har man jula med all det medfører. En venninne nevnte også at møbler som ligger nedpakket gjerne lukter litt, så det kan være kjekt å få det montert og luftet ut. Samme med madrass etc.
mrss83 Skrevet 15. oktober 2007 #15 Skrevet 15. oktober 2007 Er i uke 25, har seng og lammeullspose fra jeg var baby, og får vogn og bilsete av mamma og pappa. så ikke så mange store ting jeg må ha. Skal på ferie i en uke nå, så da blir jeg vel litt i shoppehumør og kommer nok hjem med en ekstra koffert full av ting fra tyrkia.
Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #16 Skrevet 15. oktober 2007 Jeg er i uke 23, og vi har handla seng, vanlig kommode vi skal bruke som stellekommode, bestilt vogn til desember, litt klær, babytepper/krabbeteppe og 3 søte bamser. Bilsete får vi av svigers, og skal finne noe å ønske oss fra mamma og pappa. Ellers er vi så heldig at vi får låne babybjørn vippestol og bæresele, skinnpose og masse klær. Også er det jo jul om ikke så alt for lenge )
Trultemora er presseklar!! Skrevet 15. oktober 2007 #17 Skrevet 15. oktober 2007 Jeg er 20+6 Jeg har fått tak i : * vogndyne * sengedyne og pute * laken til seng * tisselaken * bleiebøtte (arvet) * klær (arvet maaasse) * Seng (kjøpt brukt) * madrass (kjøpt brukt) * flasker etc * vippestol * bilstol (låner) * lammeskinnspose (fra jeg var lita) * babycall * babysafe Vi har bestemt oss for hvilken vogn da! Ja det ble jo litt allikevel da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå