Gå til innhold

Vet dere hva???

Anbefalte innlegg

Skrevet

I natt ringte en "kompis" (som jeg ble kjent med da jeg var gravid, og datet litt) kl 4.45, fordi han var så ensom at det gjorde vondt!

Vel, hva skal jeg gjøre med det da?? Jeg sitter hver dag alene, og de siste dagene med en unge som har skreket en time HVER gang hun skal sove på dagen. Jeg er helt utslitt, og trenger den søvnen jeg kan få. Ble jo så forbanna at jeg ikke klarte å sovne igjen, og Nikoline våknet selvfølgelig også og sov skikkelig dårlig resten av natten, og startet dagen kl 7!!

Jeg er også ensom, men jeg ringer ikke til folk midt på natten for det om vel!! FORBANNA!!!! Nå er jeg så trøtt at jeg holder på å stupe! Men nå må jeg rydde her, vaske flasker, koke flasker, legge sammen klær. Spiller ingen rolle om det er lørdag eller tirsdag i mitt liv for tiden. Med gulping og grøt-grising, så må det vakes og styres hele dagen!!!

Jaja, ny dag i morgen :)

Måtte bare få det ut.... ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sånt blir man bare forbanna for når man er ordentlig sliten, og han som ringte hadde nok ikke tenkt nøye igjenom samtallen.

husker når min var mindre og ikke sov. ALT irriterte meg. og alle var teite. brukte mere tid på og irritere meg en noe annet.

men jeg kan trøste med at det går snart over ;-)

pluttselig finner hun roden igjen og du får mere overskudd. dagene blir alikvele ganske like, men med overskudd koser man seg istredet for og irritere seg ;-)

Skrevet

Jada, det går heldigvis over, men jeg ble bare så irritert!! På slutten av samtalen slang han ut at han kunne komme til Bergen i dag!! For en type! Jeg vil jo ikke ha noe med han å gjøre, men det forstår han jo ikke selv om jeg ikke har tatt noe kontakt med ham på flere måneder! Tosk! ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...