Twintipp og himmelblå Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 Får gjester ikveld og skal lage hjemmelaget pizza... Hva liker dere å ha på? Tenkte å lage to store pizzaer. Er så kresen selv, så aner ikke hva "andre" er glad i, he he..
Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #2 Skrevet 13. oktober 2007 Tacokrydret kjøttdeig Smårettskinke & pølser Mais Løk Sopp Tomat Masse ost Rømme på når den er ferdig stekt
Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #4 Skrevet 13. oktober 2007 kjøttdeig i "boller" som ikke er stekt først (bare blandet med hvitløk), pepperoni, rødløk, champignon, mozarallaost.
@--->---- Skrevet 13. oktober 2007 #5 Skrevet 13. oktober 2007 er superkresen så kanskje ikke jeg er den rette til å svare. kjøttdeig, pizzafyll fra toro, løk, mais og ananas så oppfinnsom er jeg. men har faktisk fått masse skryt over pizzaen min. hehe
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 13. oktober 2007 #6 Skrevet 13. oktober 2007 Biff nacho pepperoni ananas mais paprika (noen ganger oliven) MASSE OST forskjellige og selvfølgelig hvitløksdip til=) nammmm, nå ble jeg sulten! *ringe å bestille*=D
Mulle :) Skrevet 13. oktober 2007 #7 Skrevet 13. oktober 2007 Kjøttdeig og ost Kylling og ost Skinke og ost.. Er veldig kresen selv :s
frøken blå Skrevet 13. oktober 2007 #9 Skrevet 13. oktober 2007 kjøttdeig, bacon og løk pepperoni og champingong skinke og ananas eller skinke og purreløk (sambo elsker ananas, jeg digger purre.) eller creme fraish, seranoskinke, hvitløksrømme, rød pesto, litt ost. så når den er ferdig tar man på ruccola og mer av hvitløken!!!! namm!!!!
It's all about me Skrevet 13. oktober 2007 #10 Skrevet 13. oktober 2007 Min favoritt hjemmelagede er: - Knorr sin italienske pizzafyll - Peppes kjøttboller - Champignon - Marinert kylling - Vårløk - Soltørkede tomater Og husk å ta på revet ost FØR resten av fyllen. Strø gjerne ørlite ekstra på tilslutt for å fylle ut, men ta 90% på før kjøtt og grønt.
Silja FullFres McQueen Skrevet 13. oktober 2007 #11 Skrevet 13. oktober 2007 Samma som torpedoutleige AS, men jeg bruker tomatpure istedet. Og den pizzaen er kjempegod! Hehe.. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå