Gå til innhold

Så ensformig i klesveien.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kler min 1mnd gamle baby utelukkende i langermet body og strømpebukse.... og når vi skal utenførsd får han i tillegg lue, jakke og sokker på seg.

Jeg får meg ikke til å bruke kortermede bodyer - jeg synes det ser så kaldt ut. Bukser føles så "nakent" og "hardt" siden det er lett for at det blir en glipe mellom sokker og bukse. Så da ligger han her og spreller i langermet body og strømpis - om og omigjen.,..

Andre som er like "kjedelig" i klesveien som oss? Tips til fornuftig bruk av de kasserte plaggene - kortermet body og bukser?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja vi har etterhvert funnet ut at mange av klærne er utrolig upraktiske. Kortermede bodyer, stive bukser, T-skjorter og gensre. Jeg bruker de kortermede bodyene som undertøy - altså under en genser eller strikkejakke. T-skjorter bruker jeg evt. utenpå en hvit langermet body. Bukser MÅ være myke - har noen skikkelig stive som jeg ikke får meg til å bruke. Selebukser er veldig praktisk da - særlig når de begynner å krype.

Skrevet

Me er like kjedelige. Det gå i body og strømpebukse, men me har blonder på dei da. Ska me ut så har me ei lue og ein kjole oppå. Det er sommer her enda, så me har ikkje fått bruke jakkene så mykje. Ein gang i blandt så kjem dei ei sparkebukse på.

Gjest Ut på tur
Skrevet

Finnes en del søte bukser i "kosedress"materialer. Sammen med lange sokker (har kjøpt noen gode på HM ) så er ikke gløppe noe stort problem :)

Dersom du bruker ullbodyer har de noen kjempe søte stripete med print på Cubus. Ellers er det jo masse søte bodyer :)

Sparkebukse med fot gir jo heller ikke gløppe ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...