EtMirakel Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 Har vel egentlig hatt problemer med kviser nesten hele livet mitt, men begynnte på sterk antibiotika fra lege, som jeg selfølgelig måtte slutte på når jeg ble gravid! så nå ser jeg rett og slett ikke ut! jeg har kviser av alle slag, hudormer, små nupper og store røde innebygde, flott hva?? er det noen av dere jenter som vet om noe smart og kjøpe( legger til at jeg har prøvd det meste men) eller noen gode andre råd får kviser?? hjelp meg dere som kan! andre som også har hudproblemer her?
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 13. oktober 2007 #2 Skrevet 13. oktober 2007 Vet akkurat hva du snakker om, var skikkelig plaget med kviser når jeg var 18-19 år. Jeg gikk til hudpleier, de fikk has på det. Brukte MD formulations produkter og gikk til oppfølging hos hudpleien engang i måneden eller noe sant. Det hjalp meg- så er jo verdt å prøve..
EtMirakel Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. oktober 2007 Verdt og prøve ja, men koster det ikke en god del og gå til hudpleier da? og di md produktene, hvor fikk u kjøpt di? er villig til og prøve alt! så lenge lommeboka rekker selfølgelig!
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 13. oktober 2007 #4 Skrevet 13. oktober 2007 Jeg kjøpte produktene hos hudpleierne, men klart de kan vel kjøpes andre steder også. De har sikkert mange andre gode produkter å anbefale også. Tror kansje MD Formulations kan kjøpes på nettet også noen steder.. Er 8-10 år siden jeg gjorde dette da, men mener det kostet 500-600 pr time hos hudpleieren på dyprens og oppfølging til halv pris. Søk på www.gulesider.no etter en hudpleier i ditt området og ring å hør
EtMirakel Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. oktober 2007 Jeg gjør det jeg, får ta og ringe og høre litt på priser å sånn:) takk skal u ha!
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 13. oktober 2007 #6 Skrevet 13. oktober 2007 Bare hyggelig, vet godt hvordan du har det så fint å ha noe å bidra med. Så ikke ut før, men etter den behandlingen var det så godt som borte. Kommer kun et par når jeg skal ha mensen nå. Ellers så er daglig rens med gode produkter viktig- og drikk mye vann!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå