Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 Min mamma sier at hun tror at jenta vår kommer når somhelst rett rundt hjørnet.Magen min har sunket utrolig mye og når jeg sitter føles det som om hun ligger på lårene mine=)alt sjedde sånn plutselig.Når jeg går får jeg kynnere og nå vil jeg komme med en muligens upassende beskrivelse men må bare få sagt det;jeg føler jeg har en ball i skrittet akuratt som om "høna vrenger seg utover og presser"sjønner dere eller noen av dere hva jeg snakker om..det er også noen stikninger som kommer og litt mens smerte....har termin 9 nov.Lurer på om hun kommer snart!?føler meg så amtaørmessig til tider og redd for å feile og at andre skal se meg vere usikker som mamma,men til tider er jeg overbevist om at dette er jeg klar for dette gleder jeg meg til!!!!noen andre!? En ting er sikkert gleeeeeeder meg til å se henne!!!
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #2 Skrevet 13. oktober 2007 tror alle førstegangs føler det samme som deg! alle er jo redd for å gjøre noe feil! men vi har heldigvis et nettverk med bim og helsestasjonen, så vi har nok steder å spørre!! høres ut som du har modning på gang, ja! så det er nok en liten sjangs for at du får babyen snart! ha baggen klar, iallefall! lykke til!
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #3 Skrevet 13. oktober 2007 hehe skal jeg vere helt ærlig skal jeg fortelle deg at jeg ikke har tort å pakke bagen.....det vil liksom realisere det hele.tenker på det å vet eg bør gjør det!men får en sånn spenning i heile kroppen og klarer nesten ikke tro det hele er sant!....jeg lurer sånn på når hun kommer!takk for en oppmuntrende tilbakemelding!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå