-spent- Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 Hei jenter:) Jenta vår har fått seg lekegrind i dag, og da lurer jeg på hva deres barn ligger på oppi der?
Dudellidallo og Tillo Skrevet 13. oktober 2007 #2 Skrevet 13. oktober 2007 jenta vår (som sitter for det meste) sitter på det tilhørende underlaget, men vurderer å få noe oppi der, for det er så hardt!
-spent- Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. oktober 2007 okay, den vi kjøpte er det ikke underlag i nemlig. Har lagt et pledd der foreløpig:)
moniccen og Stina 14.06.07 Skrevet 13. oktober 2007 #4 Skrevet 13. oktober 2007 Har aldri hatt lekegrind vi... Men på gulvet ligger hun på en sånn skumgummi-matte som jeg kjøpte på babybutikken. Kjempegodt og varmt og ligge der, siden den isolerer og holder på kroppsvarmen. Min var så stor at jeg har delt den i to like store, så har jeg i begge etasjene i huset Legger bare et leketeppe oppå. Anbefales:)
-spent- Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. oktober 2007 Sånn gummimatte har vi, kjempe bra å ha, enig med deg der:) Vi har også den store, så da passer den ikke i grinda..(vil ikke lage to dele av den, hehe)
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 13. oktober 2007 #6 Skrevet 13. oktober 2007 Vi har et sånt lekegrindteppe, men oppå det har vi lagt et lammeskinn:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå