Gå til innhold

ang womens care krem og noen andre spm...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor lenge etter pos g test skal man smøre seg med denne???

og når jeg ringer legen på mandag for å fortelle om graviditeten, hva har jeg "krav" på av oppfølging osv etter 1MA i uke 11 ifjor og 1SA forrige mnd???

vil så gjerne det skal gå i 9 mnd nå, men kan innvendig ul forårsake evt abort? og når er det man kan ta ul utenpå magen hvor det syntes noe på skjermen???

takk for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei, jeg vet av egen efaring at du har ikke krav på noe oppfølgning før du har mistet 3 ganger på rad.

Det er helt på trynet egentlig, vi har mistet 4 ganger, er gravid igjen nå og får crinone og ul hver uke.

Men du kan spørre legen din om du kan være så snill og få en tidlig ul siden du har mistet 2 ganger.

Invendig ul har ingen forsakning for evnt en abort.

Håper du fikk litt svar på det du lurte på, om det skulle være noe mere så bare skrik ut så skal jeg svare så godt jeg kan;O)

Masse lykk til, denne gangen går det nok bra:O)

Skrevet

tusen takk fruen81... trist å høre dere har mistet 4 ganger.. men da er det søren meg bra at du får så tett oppfølging også... dere fortjener dere,..

men denna kremen da????

Skrevet

Mener du bør ta den til uke 12, har du bestilt babyklister da??

Mange på habituel abort som går på den, jeg også.

Naturmedisin fra danmark;O)

Skrevet

babyklister vil si<???? hehe høres ut som et lim som jeg skal sørge for at babyen blir :P hihi

hvor får man kjøpt dette da>??? og hva koster det?

Skrevet

På www.futhark.no er det anbefalt bruke progesteronkrem hvertfall frem til 3 trimester. Men det gjelder sikkert den reseptbelagte kremen

Skrevet

oki, men er det forskjell på progesteron kreemen og womans care kremen???

Skrevet

For å være ærlig har jeg mer tro på progesteronkremen.

Men nå er det ettersom hva jeg har forstått to forskjellige womans care kremer også, og minst den ene av de inneholder for mye soyaolje som gjør at den tas dårlig opp i kroppen. Men dette står det mer om på www.futhark.no

Skrevet

den womens care kremen jeg har brukt har iallefall funket :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...