Gå til innhold

Når monterer dere babyseng/stellebord etc..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjærsten min mener han skal gjøre alt det der mens jeg ligger på sykehuset, men det vil ikke jeg. Vil reie opp sengen selv, og ha stellebordet klart på badet osv. Hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest Orkideen
Skrevet

Jeg skal ha alt ferdig i god tid før terminen. Sengen skal stå ferdig redd, stellebordet skal stå klart, klærne skal ligge i kommoden osv.

Jeg er helt enig, jeg vil ikke at andre skal gjøre det for meg.

Skrevet

Satte opp seng & stellebord ca 2 mnd før termin med Celine.

Tror jeg kommer til å gjøre det samme nå

Skrevet

Jeg har med begge mine to hatt alt klart før termin....Det er jo litt av stasen å få reie opp senga selv til lille bebisen kommer...og få gjøre det koselig og lunt til den lille...

Skrevet

Det ble vel to-tre uker før termin forrige gang. Blir sikkert det samme med denne.

Skrevet

Vi har montert det alt vi :P

Vogn, seng og alt står klart! :D

Skrevet

Vi har begynnt tidlig( er i uke 21+6) og tenker å fordele det hele litt etter litt fram mot terminen. Sengen og sengehimmelen er montert. Jeg syns det er koselig å pusle med å gjøre klar barnerom m.m. Det er en fin måte å forberede seg på;)

Skrevet

Stellebordet har vi alt satt opp, og sengen kommer vi også til å sette opp så snart vi har kjøpt den. Grunnen er egentlig den at vi ikke har noe lagringsplass, og det ser bedre ut å ha et ferdig stellebord her, enn en pappeske som kun står i veien. Dessuten er det jo en del av kosen mener jeg, å forberede hjemmet på den lille som skal komme :)

Skrevet

Vi har montert både seng og stellebord vi... men alt står foreløpig i et "rot-rom" som skal bli barnerom:) har termin 10.jan..så tenkte å bære d inn på soverommet vårt og badet og ordne istand i romjula...

Skrevet

Det kan væer lurt å sette opp litt i forkant for ofte så er det litt lukt fra møblene.

Vi skal ha seng og stellesak fra ikea, syns det er greitt å la det få lufte seg litt. Dessuten så vil vi gjerne ha rommet klart slik at mannen kan bare nyte tiden sammen med meg og lillegutt på sykehuset :)

Skrevet

Hmm...tror jeg hadde alt klart sånn rundt en måned før termin før. Ikke for sent det, for jeg fødte to uker før termin:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...