klumpen og gullet Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 Kjærsten min mener han skal gjøre alt det der mens jeg ligger på sykehuset, men det vil ikke jeg. Vil reie opp sengen selv, og ha stellebordet klart på badet osv. Hva mener dere?
Gjest Orkideen Skrevet 13. oktober 2007 #2 Skrevet 13. oktober 2007 Jeg skal ha alt ferdig i god tid før terminen. Sengen skal stå ferdig redd, stellebordet skal stå klart, klærne skal ligge i kommoden osv. Jeg er helt enig, jeg vil ikke at andre skal gjøre det for meg.
Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #3 Skrevet 13. oktober 2007 Satte opp seng & stellebord ca 2 mnd før termin med Celine. Tror jeg kommer til å gjøre det samme nå
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #4 Skrevet 13. oktober 2007 Jeg har med begge mine to hatt alt klart før termin....Det er jo litt av stasen å få reie opp senga selv til lille bebisen kommer...og få gjøre det koselig og lunt til den lille...
Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #6 Skrevet 13. oktober 2007 Det ble vel to-tre uker før termin forrige gang. Blir sikkert det samme med denne.
Lukkelukken og bebibror Skrevet 13. oktober 2007 #7 Skrevet 13. oktober 2007 Vi har montert det alt vi Vogn, seng og alt står klart!
C&L snart m BaBy igjen Skrevet 13. oktober 2007 #8 Skrevet 13. oktober 2007 Vi har begynnt tidlig( er i uke 21+6) og tenker å fordele det hele litt etter litt fram mot terminen. Sengen og sengehimmelen er montert. Jeg syns det er koselig å pusle med å gjøre klar barnerom m.m. Det er en fin måte å forberede seg på
Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #9 Skrevet 13. oktober 2007 Stellebordet har vi alt satt opp, og sengen kommer vi også til å sette opp så snart vi har kjøpt den. Grunnen er egentlig den at vi ikke har noe lagringsplass, og det ser bedre ut å ha et ferdig stellebord her, enn en pappeske som kun står i veien. Dessuten er det jo en del av kosen mener jeg, å forberede hjemmet på den lille som skal komme
miss*tupsi Skrevet 13. oktober 2007 #10 Skrevet 13. oktober 2007 Vi har montert både seng og stellebord vi... men alt står foreløpig i et "rot-rom" som skal bli barnerom:) har termin 10.jan..så tenkte å bære d inn på soverommet vårt og badet og ordne istand i romjula...
CB-BabyBoy Skrevet 13. oktober 2007 #11 Skrevet 13. oktober 2007 Det kan væer lurt å sette opp litt i forkant for ofte så er det litt lukt fra møblene. Vi skal ha seng og stellesak fra ikea, syns det er greitt å la det få lufte seg litt. Dessuten så vil vi gjerne ha rommet klart slik at mannen kan bare nyte tiden sammen med meg og lillegutt på sykehuset
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 13. oktober 2007 #12 Skrevet 13. oktober 2007 Hmm...tror jeg hadde alt klart sånn rundt en måned før termin før. Ikke for sent det, for jeg fødte to uker før termin:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå