Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 trenger jeg egne bind, stelleprodukter og bleier til babyen? hører rykter om noen bleielignende bind man får på barsel, får man dette på hotellet, eller burde jeg kjøpe noen selv? og må all mat kjøpes i kafeen? har man ikke tilgang på mikro/vannkoker osv? man får det på barsel, så det er litt urettferdig hvis vi på hotellet ikke får noe! blir dyrt å kjøpe alt i kaffeen, og da!
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #2 Skrevet 13. oktober 2007 mor (og baby) bor og spiser gratis, men far må betale døgnpris og betale for måltidene (mulig noe er inkl i døgnprisen). Ellers må du ha med alt selv, du får ett bind etter fødsel tror jeg, og 10 bleier til barnet. Såja, du trenger egne bind, stelleprodukter og bleier til baby, og ellers alt du vil ha bruk for. Har hørt at det kun er to små håndklær der også, sikkert lurt å ta med eget. Jeg skulle eg på ullevål, så kofferten min var stappfull av klær, bleier, bind, stelleting, tepper etc. Og så kom jeg på ahus isteden hvor jeg fikk ALT, så deilig:-) (bortsett fra at far må dra hjem etter fødsel da, men jeg sleit med amming så ammehjelpen der var verdt det at jeg måtte være der alene)
likkjepetra Skrevet 13. oktober 2007 #3 Skrevet 13. oktober 2007 Hadde med meg alt sist, men når jeg kom på hotellrommet var det både bleier, bind og engangstruser der. Det står jo også på nettsidene at man må ta med, så gjør det. Får heller bli gledelig overrasket dersom ligger fremme til oss når vi kommer. Kan heller ikke huske at håndklærne var små. Men jeg var jo litt i ørska da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå