Gå til innhold

Hjelp!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på en mnd har ikke bæsja på 1 uke. Hva skal jeg gjøre? Kan det være farlig eller vondt for han å gå så lenge uten avføring? Litt redd nå jeg :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spiser han bare morsmelk, eller faar han erstatning? Hvis det kun er morsmelk, trenger du ikke bekymre deg, helt vanlig at det gaar en uke eller to eller til og med tre uten avfoering. Jenta vaar baesjer ca en gang i uka, noen ganger sjeldnere. Hun er 3 mnd naa.

Faar han erstatning, kan det vaere verre. Har ikke erfaring med det selv. Da kan du bruke maltekstrakt tror jeg, men som sagt vet ikke saa mye om det.

Skrevet

Han får kun morsmelk. Tusen takk for svar, hjalp for en bekymret første gangs mamma :-)

Skrevet

Hei, det var likedan med gutten vår, fra å bæsje 7 g daglig gikk han etter noen uker plutselig over til å ha avføring en gang i uken, og sånn fortsatte det helt til han begynte med grøt i 5 mnd alderen. Det hjalp jo på bleiebudsjettet, men han hadde det ikke så godt i dagene før avføringen kom, stønnet og bar seg mye. men det skal jo visstnok være normalt, når de fullammes...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...