Gå til innhold

Stort sett hyggelig folk her, men!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er veldig glad i denne siden her:) så flott at vi hjelper hverandre med spm her inne og andre småting:) di fleste er hyggelige og koselige, og det gjør meg i så godt humør, vi trenger det, at vi er snille med hverandre jenter:).. MEN! så har vi også di som ikke er så fullt hyggelige da, alltid skal legge seg oppi tull og små ting og rakke ned nesten på andre her inne, synes egentlig at da har di ikke noe her og gjøre jeg! min mening det! synes dere andre? lakt merke til dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener du sånne folk som ville kommentert at det ikke heter "lakt", men "lagt"?

Skrevet

hehe nja, ikke helt det da, lov og kommentere, bare det ikke blir for frekkt:) lagt er kanskje riktig det ja!

Skrevet

greit at man ikke skal være frekt ja... men man må åsså tåle at ikke alle er enige med deg heller da.....=)

Skrevet

Jeg synes det er lattelig at man driver å kommenterer skrivefeil. Man skal huske på at en del har skrivevansker, og sikkert drittlei av å bli rettet på til en hver tid.

De som kommer med ærlige meninger er jo helt på sin plass i et forum so dette, men som man vet fra arb.livet og mail: Ord svart på hvitt virker "strengere" enn muntlig.

Hvis både skriver og leser husker på det, slipper vi nok en del misforståelser.

Skrevet

det er noen litt hormonelle damer her, ja!

synes man kan svare på en grei måte selvom man er uenig i noe!

har begynt å skravle mer på andre forum, jeg! ulempen er at det er færre der, men de er snillere!

bruker mest bim nå for å holde meg oppdatert på fødsler! og få raske svar på det jeg lurer på!

Skrevet

Ja, mener jo også det at alle får lov og si sin mening, men når det går over til og rakke ned på andre osv synes jeg ikke det har noe her og gjøre! uenigheter blir det jo selfølgelig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...