MartheMor+Lillegutt Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 Vi er henvist til gynekolog for utredning etter å ha prøvd i over ett år, og i dag fikk vi innkalling fra dr Johan Bergh på Madlagården. Noen her som har erfaring med han? Er han dyktig? Tar han oss "alvorlig"? Vi har fått beskjed om at sambo skal ta med seg sædprøve. Men hva skjer med meg? UL? Blodprøver?
Piken på landet Skrevet 13. oktober 2007 #2 Skrevet 13. oktober 2007 Hei, jeg personlig har aldri vært hos han, og kjenner ikke gangen i hva som skjer. Men kjenner en del ufrivillig barnløse som går til han, å har fått inntrykket av at de er fornøyde. Han er visst veldig flink. En veninne av meg fikk litt trøbbel etter overstimulering, og ble ikke tatt alvorlig på legevaktene. I ren fortvilelse ringte de han, og han sa de bare måtte komme med en gang til han så skulle han ta ul. Endte med sykehusinnleggelse, så jeg tror nok at han tar ting på alvor. Han har veldig lang erfaring med ufrivillig barnløse.
MartheMor+Lillegutt Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. oktober 2007 Takk for svar! Det hørtes jo betryggende ut:) Ble hvertfall positivt overrasket over hvor raskt vi kom til hos han, blir godt å få satt igang utredningen skikkelig. Andre med erfaringer?
Piken på landet Skrevet 13. oktober 2007 #4 Skrevet 13. oktober 2007 Uff ja, ikke noe gøy å gå å vente, det har en som regel gjort nok av når en er kommet så langt! Dere får ha masse lykke til!!
MartheMor+Lillegutt Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. oktober 2007 Ja, tålmodigheten er testet skikkelig!!Har så lyst at det skal klaffe NÅ, blir jo helt opphengt i denne baby-lagingen. Tusen takk for lykkeønskninger:)
Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #6 Skrevet 13. oktober 2007 Har vert hos ham i et annet ærend. Skikkelig alvorlig type, men veldig serios og forståelsesfull. Går gjerne dit igjen.
mamma til 2 små:=) Skrevet 13. oktober 2007 #7 Skrevet 13. oktober 2007 Hei jeg har hørt mye positivt om han:=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå