*Drømmer Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 Testet negativt idag, men di siste 14dagene har jeg vært kvalm, trøtt, gått mye på do, mye luft i magen, og litt halsbrann di siste dagene, og mens har ikke kommet enda... Er skikkelig usikker, og håper selvfølgelig jeg er gravid, men når testen viser negativt, så Men så var det den svartens mensen da...
dritgrei hei hei! Skrevet 13. oktober 2007 #2 Skrevet 13. oktober 2007 har du fått mensen? hvis du har fått mensenog testen sier at du ikke er garvid, såer det i grunnen ganske klart er det ikke? alt det andre kan jo være alt mulig annet også... men du har rett det er gravidesymptomer, så om du ikke har fått mensen enda, så vill jeg ventet noen dager og tatt en ny test.
*Drømmer Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. oktober 2007 Nei, mens er ikke kommet enda... Hvor langt på vei kan man være uten at en test viser positivt?
dritgrei hei hei! Skrevet 13. oktober 2007 #4 Skrevet 13. oktober 2007 det sies vel at det kan være greit å vente til noen dager etter at mensen egentlig skulle kommet... jeg tror man kan være ganske langt på ei jeg, men jeg vet ikke hvor lenge.. hvis du har en syklus på 28 dager, så er jo eggløsning ca mellom dag14 og dag21, også kan det jo ta litt tid før egget blir befruktet, så da kan det liksom bli dag 24 før du er gravid, og da kan det ta tid etter det før det slår ut på en test, så jeg ville i alle fall venta til det hadde gått noen dager etter at mensen egentlig skulle ha kommet altså godt ut i neste syklus. :-) Lykke til!
*Drømmer Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. oktober 2007 Okei Får bare vente, da.. Og få gubben til å dra på apoteket å kjøpe en graviditetstest til Bor på en liten plass der alle kjenner alle, så jeg tørr ikke selv hehe...
dritgrei hei hei! Skrevet 13. oktober 2007 #6 Skrevet 13. oktober 2007 hehe... hvs alle kjenner alle, så kjenner de vel kjæresten din også ;-))) lykke til!
Tomaten Skrevet 13. oktober 2007 #7 Skrevet 13. oktober 2007 ÅÅ.. jeg vet akkurat hvordan du har det.... Er i samme situasjon;( Skulle hatt mensen på tirsdag, men har fortsatt ikke dukket opp, og testen er negativ..... Håper veldig jeg er gravid jeg og, så vi får bare vente i spenning begge to:)
To trollunger + en spire Skrevet 13. oktober 2007 #9 Skrevet 13. oktober 2007 CB testene kan vise positivt 3 dager før forventet mens ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå