Lykkebarn og Mathilde Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 Endelig dukker det opp to tenner nede i munnen. Jeg som trodde hjørnetennene skulle komme først siden de har ligget klare ganske lenge. Jeg er så glad at jeg nesten ikke har registrert at jeg har vært oppe noen ganger de siste nettene, hi hi. Vil bare ha de tennene ut jeg. I tillegg aker hun seg nå baklengs på gulvet. Morsomt nå om dagen med så mye som skjer.
Millapril Skrevet 13. oktober 2007 #2 Skrevet 13. oktober 2007 Åååå! Så gøy! Gratulerer så mye! Det gleder jeg meg til også! Kan tenke meg hun er søt med to små nydelige tenner nede. Da er det bare å tygge i vei! Så moro at hun skyver seg rundt, da er det straks litt mer å følge med på! Erica har også begynt å skyve seg bakover, og havner stadigvekk under sofa og bord..så nå må jeg støvsuge der også!
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 13. oktober 2007 #3 Skrevet 13. oktober 2007 Så moro at tennene endelig kommer, gratulerer så mye. Det var jo ovrraskende at det ikke var hjørnetennene ja. Arig at de kommer i "par". Nå tenker jeg mamma er stolt og glad :-) Mitt lille dovendyr tar enda sin tid, men som nest eldste jente i gjengen synes jeg hun bør kjappa på litt snart ;-) Moro med den baklengs akinga, her finner vi Mia de merkeligste steder for tiden, blid som ei sol under en stol.
Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #4 Skrevet 13. oktober 2007 Ja dette er virkelig artig. Det var utrolig morsomt når du oppdaget at det faktisk var tenner på vei ut.. Du kan tro det var en meget stolt mamma som ringte til pappa for å fortelle nyheten kjapt ja! Det er moromst når ungene finner ut at de kan bevege seg rundt. - Hjemme hos oss forsvinner lekene til Matteo vekk fra ham om dagen. Og du kan tro han blir sinna! Jeg kan finne ham i de merkeligste hjørner, sint som en fele fordi noe stopper ham.. Men tenner, de lar vente på seg. Noe sier meg at de ikke er så langt unna, for vi har hatt noen urolige netter og måttet bytte ut et par ekstra siklesmekker i det siste. Hvem vet, kanskje når vi kommer tilbake så har han også fått tenner... Han fyller 6 mnd om 1 uke! Store gutten til mamma!
Bellen^2 Skrevet 13. oktober 2007 #5 Skrevet 13. oktober 2007 Gratulerer med tannebisser! Nå er det bare å gange i vei:) Så gøy at hun aker seg av gårde. Det går ofte bakover i begynnelsen, men er nok ikke lenge for det går fremover i full fart. Sebastian pleide å kjøre seg fast under sofaen og lå der og hyla fordi han slo bakhodet opp i sofaen og ikke kom videre:)
smurfen :o) Skrevet 13. oktober 2007 #6 Skrevet 13. oktober 2007 Gratulerer så mye! Endelig kom de ) Så flink hun er å ake seg. Ja nå sker det mye fremover. Det er bare å glede seg
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 14. oktober 2007 #7 Skrevet 14. oktober 2007 Gratulerer så mye med to tannebisser :-) Man blir jo så innmari stolt i mammahjertet når man oppdager dem ja :-) Her har Camilla også funnet ut hvordan man aker seg baklengs, vet ikke om det er helt planlagt, men hun kommer seg rundt omkring iallefall :-)
Tussi og Maja Skrevet 14. oktober 2007 #8 Skrevet 14. oktober 2007 He he, Bellen. Kan vel ikke kreve at de kan multiplikasjonstabellen enda! I hvert fall krever ikke jeg at Maja kan å gange i vei enda selv om hun har to tenner:-) Men moro med tenner og aking! Arti når det skjer så mye!
Solstråle72 Skrevet 15. oktober 2007 #9 Skrevet 15. oktober 2007 Gratulerer med to tannebisser Mathilde :-) Det var artig og være der da du oppdaget dem, ja. Mathilde tygget litt på fingeren din, Der var det ett eller annet, og så fikk du i øyesyn to fine tannespirer!! Og stolte mor måtte ringe gubben fort som svint hehe :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå