Tornado20 Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 Hei, jenta vår skal hete Emilie, jeg syns det er så pent, det samme syns samboer! Hva skal dere kalle jenta deres?
Heiaar har blitt 2-barnsmor Skrevet 13. oktober 2007 #3 Skrevet 13. oktober 2007 Har ikke helt bestemt oss, men foreløpig er vi på Eline :-)
line_n & sara Skrevet 13. oktober 2007 #4 Skrevet 13. oktober 2007 her kommer det en sara! synes eline er fint også! men siden jeg heter line, blir det nok ikke et alternativ! har en emilie i familien, så det er "opptatt"
petrus Skrevet 13. oktober 2007 #6 Skrevet 13. oktober 2007 Blir det jente så kaller v i opp ettter min mann's mormor, Inger Marie...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå