Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 ..for jeg er helt overgitt over meg selv;o) Hvordan går det an å bli så ensporet?! Jeg tenker baby og graviditet 20 timer i døgnet! Har gledet meg til dette i mange år så jeg visste det kom til å bli moro, men dette tar jo helt av. Hvordan skulle jeg fått utløp for alt om ikke jeg hadde hatt denne siden da, folk hadde jo blitt gale av meg:o)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 13. oktober 2007 #2 Skrevet 13. oktober 2007 samme her, lurer på ka eg tenkte på før eg ble gravid. er inne her hele tiden, og surfer og leser innlegg. jeg har også gledet meg til å bli mor i mange år, men ikke prøvd aktivt før i år. men sambo og meg snakket om å bli foreldre i lang tid før vi prøvde, og har gledet meg veldig. takk og pris for bim, ellers vet jeg ikke hvor jeg skulle spurt og sjekket om ting.
EtMirakel Skrevet 13. oktober 2007 #3 Skrevet 13. oktober 2007 Hehe samme her, tenker på barnet 24/7 og maser og graver for det er alltid noe jeg lurer på! folk rundt meg ble drit lei mildt sakt! så fant jeg denne siden og det er så flott at vi jenter hjelper hverandre her inne:) glad i denne siden her:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå