*Mamma'n* OVERTID Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 flere som synes sjokolade er mega godt nå?
tertilus Skrevet 13. oktober 2007 #2 Skrevet 13. oktober 2007 Jepp, det er veldig godt. Har aldri vært særlig opptatt av sjokolade eller annet søtt tidligere.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 13. oktober 2007 #3 Skrevet 13. oktober 2007 sjokolade er altid godt, både før, under og etter en graviditet melkesjokolade er best- men jeg liker alt.
EtMirakel Skrevet 13. oktober 2007 #4 Skrevet 13. oktober 2007 Ja det skal jeg love deg! kvikk lunsj for alle penga:P en dag uten blir ikke det samme altså! helt hekta!
lille_me85*Fødeklar* Skrevet 13. oktober 2007 #5 Skrevet 13. oktober 2007 Åhhhh sjokolade er kjempe godt. Dagen er ikke helt den samme uten en sjokolade:) Vet jeg spiser litt for mye sjokolade, men jeg spiser jo veldig lite annet godt da. Og har sluttet helt å drikke brus. Med første mann så var jeg helt hekta på Kvikk-lunsj, måtte ha minst 2 kvikk-lunsj for dag, men enkelte dager så spiste jeg lett 4-5 kvikk-lunsj. La ikke på meg noe heller da jeg kastet mye opp i begynnelsen av svangerskapet .
Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #6 Skrevet 13. oktober 2007 Ja! Twix eller dumle hver dag... eller mørk sjokolade :-) Snop hører graviditeten til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå