Gå til innhold

hvor mange er på overtid her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er såååå lei!!! flere som sliter med å få dagene til å gå? vil jo bare ha ut denne gutten, og venter og venter..

er på dag 4 på overtid nå.. noen flere som går på veggen om dagen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

soon baby,soon:o(

var på handlesenter i dag jeg...holdt på å slite meg dønn ut! merker at det eter seg innpå ja

Skrevet

Jeg er en dag på overtid.... Hadde det bare kunne skjedd noe i dag/natt... Har vært på modningsakupunktur i går og i dag.... Men om det er noe hjelp på gudene vite..... Håper det skjer noe snart....

Skrevet

Hei!

Vil bare gjøre dere oppmerksom på at dere IKKE er på OVERTID før 14 dager etter UL-termin!

Det er sikkert laaange dager når man går og venter og venter.

Lykke til da, får håpe dere føder snart.

Skrevet

tipper du ikke er så kjepphøy når det er du som har gått evigheter over Anne-mor..

Ja jeg er 8 dager over og dritalei! Har rier, men de er ikke regelmessige! KJIPT!

Skrevet

Ja, skjønner man er lei når man dagene etter ul-termin går, men hvis dere ser på skjemaet fra UL-hvor terminen ble fastsatt står det når man er på overtid.

I tillegg sa jordmødrene på sykehuset(da vi var på fødselsforberedenkurs) at man IKKE er på overtid før 14 dager etter UL-termin!

Skrevet

tror egentlig at folk driter i det skjemaet, når man går over ultermin kaller alle det overtid. Uansett hva som er korrekt. Tipper du sier det samme når det blir din tur.

Skrevet

hehe..hører det ikke bare er meg som er hormonell her ja.. :) men holder med anonym her Annemor.. tom jordmødre kaller det overtid...til tross for at en ikke regner det ifølge bøkene som overtid før etter14 dager over..-en sier over etter termindato.

Skrevet

Jeg er 7 dager på overtid,å det heter overtiden jo,så lenge du er over ul terminen heter det det,ferdig med det....

Skrevet

Om 30 min er jeg 7 dager etter UL-termi-. enten det er overtid, undertid, førtid eller fortid...he,he . Det er kjiipt å vente ja. Har mange kynnere hele tiden, og må på do når de kommer. Men rier... nei denne gangen lar de vente på seg. Det var MYE bedre da jeg ble "tatt på senga" 2 dager før UL-termin for 4 år siden...

Skrevet

14 daga på overtid!! nu må d snart være min tur:( Ska kanskje settes igang i morgen tidli om det ikke er for mye å gjøre på føden. Har enda ett ørlite håp om at det skal starte av seg selv i natt da:)

Skrevet

blir jo sprø av dette...noen som vet at de har stor baby da? Min ble estimert til 4200...det var ved termin...hva om jeg går to uker over nå da??? irriterer meg sterkt at de ike vil sette i gang...grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Skrevet

9 dager over... Og ja, fikk estimert til ca 4 kg dagen før termin, blir nok stor og god før den kommer seg ut. Har nesten mistet troen på at fødselen kommer igang av seg selv. Har ingen tegn, ikke kynnere en gang, men uansett ikke lenge til jeg får møte den lille (?) akrobaten min!!

Skrevet

du er jo på overtid etter termindatoen da..hahha,hva ellers skulle man kalle overtid?

Skrevet

9 dager over termin og utrolig klar for fødsel!! men bare 1 dag over mens-termin.....

Skrevet

så det er ikke bare meg igjen av oss med termin 5. oktober! 9 dager! Jeg har en del rier, men det er vel bare modning, eller det er jo ikke bare bare da, men jeg skulle ønske de tok seg opp og ble regelmessige og vonde! Jeg er klaar for litt pain!!!!

Neste gang skal jeg si til både meg selv og alle andre at termin er to uker etter ULtermin! Da kan jeg kanskje få følesen av å få i tide eller kanskje tilogmd før.. hehe..

Skrevet

Jepp sitter her og 4 dager siden termin. Ingen aning jeg om jeg er moden. Skal høre om jordmor vil sjekke imorgen. Har heldigvis time tidlig :) Hver natt er like kjedelig, ofte på do og ikke noe vondter. Men, en dag blir det nok!

Skrevet

jah..det er jo så utrolig kjedlig å bare gå å vente på å få vondt! men jeg er så handikappa om dagen at jeg syns synd på han lille jeg har fra før. klarer så vidt å skifte bleie på han stakkars..men men..storebror kom en uke for sent så da er det vel noe sånt nå også..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...