Gå til innhold

skal den minste dyna brukes?


Anbefalte innlegg

Skrevet

er det den minste dyna (vogndyna) som også skal brukes i vugge i begynnelsen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mange mener det er denne som skal brukes i vugge/seng i begynnelsen, sånn at baby ikke skal få for mye dyne over seg (klarer jo ikke flytte bort dyna selv) og bli for varm.

jeg har tenkt til å bruke den str til neste blir litt mer "passende"

 

Skrevet

De sier at den minste er til vugge/kurv/vogn etc og at det er en "nyfødt" dyne. Neste str er sprinkelseng dyne! He he, vi begynte ikke å bruke den dyna før sønnen vår var 1 år. Da klarer han bedre å flytte den vekk når han er varm etc.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...