Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 er det den minste dyna (vogndyna) som også skal brukes i vugge i begynnelsen?
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #2 Skrevet 13. oktober 2007 mange mener det er denne som skal brukes i vugge/seng i begynnelsen, sånn at baby ikke skal få for mye dyne over seg (klarer jo ikke flytte bort dyna selv) og bli for varm. jeg har tenkt til å bruke den str til neste blir litt mer "passende"
XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 13. oktober 2007 #3 Skrevet 13. oktober 2007 De sier at den minste er til vugge/kurv/vogn etc og at det er en "nyfødt" dyne. Neste str er sprinkelseng dyne! He he, vi begynte ikke å bruke den dyna før sønnen vår var 1 år. Da klarer han bedre å flytte den vekk når han er varm etc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå