Torill E. Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 DEILIG å være på 2.trimester nå.. jeg har termin 28.april og er i min 13. uke.. Har ei jente på to år, og det skal bli arti med et lite knøtt til i familien.. Ønsker alle her inne lykke til!
Labambie Skrevet 13. oktober 2007 #2 Skrevet 13. oktober 2007 Gratulerer så masse! Og velkommen skal du være. Håper du vil trives her inne da. Gleder datteren din seg til å bli storesøster? Hun skjønner kanskje ikke så mye av det enda.. Lykke til iallfall.
Torill E. Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. oktober 2007 Tusen takk. Vi har fortalt henne at mamma har en baby i magen, og da sier hun noen ganger "den komme ut" og noen ganger "nei"... Langt på vei du?
Labambie Skrevet 13. oktober 2007 #4 Skrevet 13. oktober 2007 Straks uke 24 for min del! Så bare noen få uker igjen her inne. Du er heldig som har ei så henge fingrene i da,så går ikke dagene så tregt! Hehe! For det synes jeg de gjør.. 1.trimester er jo egentlig bare 8 uker langt da,siden man er omtrent 4 uker når man finner det ut.. 2.trimester er faktisk 12 uker.. Hehe! Merkelig det der.. Men det er deilig og avslappet stemning her inne da..
Dancing Queen Skrevet 13. oktober 2007 #5 Skrevet 13. oktober 2007 Hei hei! gratulerer så mye og velkommen til oss )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå