Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 Jeg har ikm rundt fredag tror jeg, og har den siste uka hatt MYE murring og stikking nederst i magen. Ellers ikke noe. Når tenker dere å teste?
Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #2 Skrevet 13. oktober 2007 Jeg er usikker på når mensen min startet. Hadde veldig lite mens syns og syns egentlig at alt føltes som spotting. Men alt fra tirsd til fred neste uke. Har så lyst å teste meg nå..jeg har vært veldig kvalm og sinnsykt vondt i hodet. Tenker at det er influensa på gang, men det er lov å håpe på at det noe annet! Det klassiske med ømme bryster har jeg ikke..venter spent!
Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #3 Skrevet 13. oktober 2007 Ja, der sa du noe. Det hadde jeg også sist gang, faktisk. Jeg spottet i nesten en uke før jeg fikk blødninger som lignet mer på mensen, men det varte bare noen dager. Jeg var littegranne treig med å bruke el-tester og fikk neg 14 og 15 dager over (hadde glemt å handle inn, så det ble bare de to jeg tok) så jeg vet ikke når jeg hadde el, om jeg hadde el i det hele tatt:/ Har du barn fra før? For da jeg ventet nr to så var ikke puppene så veldig ømme (ikke sammenlignet med første gangen) men murringen i magen var mye sterkere.
lana<3 Skrevet 13. oktober 2007 #4 Skrevet 13. oktober 2007 jeg har rundt 20-21 okt....tenkte å teste onsdag eller torsdag...
Stich Skrevet 14. oktober 2007 #5 Skrevet 14. oktober 2007 Jeg skal ha ikm den 21. har hatt litt murring, kjennes som tr kommer hele tia, men når jeg er på do så er det ikke noe der! ellers ingen symtomer, men krysser fingra! Skal teste 20 eller 21. lykke til.
madde på pergo Skrevet 14. oktober 2007 #6 Skrevet 14. oktober 2007 Er drit sur, stikninger nederst på høyre side i magen og igjen...dritsur og irritert hele tiden! Dette er IKKE likt meg! Har IKM 24 Oktober, men her testes det før det for å si det sånn=)
jente 08 <lyst på nr 2 :) Skrevet 14. oktober 2007 #7 Skrevet 14. oktober 2007 vel jeg har IKM den 15. har ikke testet meg enda....og tørr ik.heller. er så redd for å se negativ svar. men jeg har bestilt sånn CB digital test. så jeg håper jeg ik blir fristet for å ta den for tidlig. når det gjelder sympt; så føler jeg at jeg har større bryster, er kvalm innimellom, har sånn stikkingen i brystet og i magen. utenom det så har jeg ikke andre symptomer. ååå håper veldig på at jeg blir gravid ass........ lykke til dere også
Gjest Skrevet 14. oktober 2007 #8 Skrevet 14. oktober 2007 Igår testet jeg med EL test og den ble positiv! Har holdt med testing nå i rundt 14 dager men kun negativt. Måtte jo teste gravidtest i morges men den var negativ. SÅ jeg har nok en veldig forsinket EL..kom på dag 21 i syklusen.,hoppet jo rett til køys da! Men det jeg frykter hvis det blir en evt. befruktning er at egget ikke får tid til å feste seg? Dette kalles vel defekt EL når tid mellom EL og mens er under 10 dager. Jeg venter mens neste fredag..men det kan vel kanskje gå. Vett ikke jeg. Noen som har opplevd lignende..å få EL veldig sent men likevel blitt gravid? Hufsemor! Jeg har ett barn fra før ja..hadde da ømme bryst veldig tidlig. Men det trenger ikke bety at det blir slik neste gang:). Men er nok ikke gravid nei..håper fortsatt.Hvordan er formen din da?
Jippi! Maibaby! Skrevet 14. oktober 2007 #9 Skrevet 14. oktober 2007 Har IKM den 21, og har hatt "PMS" siden et par dager etter EL. Vondt i ryggen og nederst i magen, er sur og griner for ingenting. Jeg kommer nok til å teste litt utover i uka hvis ikke TR kommer innom en tur...
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 14. oktober 2007 #10 Skrevet 14. oktober 2007 Jeg har IKM 17. eller 18. og tenker å teste på lørdag 20. hvis tanta ikke har kommet. Har vondt i hodet og halsen, og er småkvalm, tror jeg har fått halbetennelse. Så hodepinen og kvalmen kommer vel av at jeg er syk, men håper det er pga en spire;)
lana<3 Skrevet 14. oktober 2007 #11 Skrevet 14. oktober 2007 Jeg ligger med hodet i bøtta for det meste idag og hoftene mine er heeeelt drepen....er jeg ikke gravid nå setter jeg hele babyprøvingen på vent...puppene mine er vokst idag, det stikker i nederste del av venstre side....har sovet 20 timer i strekk idag...
nummer2påvei Skrevet 14. oktober 2007 #12 Skrevet 14. oktober 2007 har send en melding til deg men vet ikke om den ble send? har vertfall ikm samtidig som deg, er også 21. hadde vært atrig å teste samtidig:)
anesam Skrevet 15. oktober 2007 #13 Skrevet 15. oktober 2007 Har vel ikm 20.okt... tenkte å teste den dagen og... skal i bryllup den dagen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå