Sunniva78 har to små Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 Jeg har tatt fly i dag, og da jeg kom hjem stakk det til i ene leggen da jeg skulle bøye meg ned for å ta opp noe på gulvet. Det er en liten kul på en måte... Er dette åreknute??? Det er ingen farge på kulen. Jeg er bare 24 uker på vei, er ikke overvektig i det hele tatt... Vet ikke hvem som er i "faresonen" jeg men...? Bli litt paff om det viser seg å være åreknute ja!
Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #2 Skrevet 13. oktober 2007 Det kan høres ut som en åreknute, ja.. Jeg har et par jeg også. Jeg fikk dem i mitt andre svangerskap, og de har ingenting med at du er overvektig å gjøre! Man er generelt mer utsatt for å få åreknuter når men er gravid, og det er ikke så mye man kan gjøre med det! Jeg har vært veldig aktiv under alle mine svangerskap, men de har dukket opp uansett... Skal fjerne dem etter dette svangerskapet!
Sunniva78 har to små Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. oktober 2007 Jaja, det er vel ikke mye å gjøre med! Skal iallefall kjøpe slike støttestrømper før jeg skal ut å fly igjen i november...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå