MartheMor+Lillegutt Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 ...opplevde å få negativ graviditetstest, for så å teste positivt noen dager senere?
Mamma til snart 4 Skrevet 13. oktober 2007 #3 Skrevet 13. oktober 2007 har aldri testet før jeg skal, er jo ikke vits, min sykluse er på 26 dager, så de 9 mnd vi prøvde så testet jeg dag 26 eller etter. . .så her var det 7 negative og 2 positive tester de mnd;) 1 endtet i sa. . men det er mange som får negativ hele tiden pga lav hcg, å postivit etter noen ganger;)
supermamma til 2 tette Skrevet 14. oktober 2007 #5 Skrevet 14. oktober 2007 Jeg testet negativt dagen etter ikm, dagen etter det igjen var testen positiv ;-)
Ezmeralda Skrevet 14. oktober 2007 #6 Skrevet 14. oktober 2007 Det er helt vanlig, det. Jeg fikk negativt på testen to dager etter at jeg skulle hatt menstrausjon, men positivt et par dager etter det igjen. Kommer bare ann på om du tar testen for tidlig første gangen. Kroppen bruker vel litt tid på å forstå hva som har skjedd med den... :-)
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 14. oktober 2007 #7 Skrevet 14. oktober 2007 jeg testet først negativt etter en "rar mens" (som sikkert var festeblødning). men siden den var neg tenkte jeg ikke mer over det før jeg begynte å bli uvel om morgenen noen uker etter (hm.. ) så tok en ny test, som da var positiv gitt... (dette var ca to uker etter da men..) noen tester kan jo være feil-tester også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå