Stich Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 Jeg skulle hatt tr 10. okt,men den har ikke kommet, men jeg har hatt litt mens smerter og det har kjentes ut som den skulle komme når som helst men ikke sett noe til den. Testen er negativ! Jeg hadde siste mens 12.sept og før det hadde jeg en syklus på 39 dager. har sluttet på p ring for 2 mnd siden, så syklusen er ikke helt stabil tror jeg. men kunne det vært eggeløsing jeg hadde nå på en dag 28.??? er det mulig???
Dotten Skrevet 13. oktober 2007 #2 Skrevet 13. oktober 2007 Noen trenger lenger tid enn andre for å få opp hcg-nivået i kroppen, så selv om du tester negativ etter ikm, trenger det ikke å bety at du ikke er gravid. Det beste er kanskje å ta en test hos legen?? Sist jeg var gravid, hadde jeg samme følelser som deg. Føltes som tr skulle komme når som helst, og det føltes sånn i et par uker. Selv etter at jeg hadde testet positivt føltest det som om tr var på vei. Ellers kan det ta tid å få en regelmessig syklus etter bruk v div. prevensjon (p-piller o.l.). Krysser fingrene for at du er gravid da
Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #3 Skrevet 13. oktober 2007 hei.. min mens skulle komt for akkurat en uke side, men fortsatt ingen tegn til den. har testet negativt helt fram til for 2 dager siden da kom det fram en svaaaaaak strek. har ikke testet sterkere enna, så eg vet enna ikke sikkert om eg er gravid. men det eg skulle fram til, er at testene kan vise pos maange dager etter su egentli skulle hatt mens:) så kan hende du er gravid da:)
Marius06 + tvillinger Skrevet 13. oktober 2007 #4 Skrevet 13. oktober 2007 som om jeg skulle skrevet dette selv. Skulle hatt mens den 9 okt. Forrige mens var 11. sept. Er 99,9 prosent sikker på at jeg hadde EL på dag 14 eller 15 pga eggløsningsslim. Nå er jeg altså på dag 32 og ingen tegn til tanta. Tok en test i ettermiddag og da var det kjempelenge siden jeg hadde vært på do sist, men den var negativ. Sluttet på pillen for 2 måneder siden og første syklus ble på 31 dager. Men, dette er nøyaktig det samme som sist jeg sluttet på den, og måneden etter var den normal og jeg hadde EL på dag 14 og ble gravid. men, nå skjønner jeg ingen ting. Skjer det ikke noe i løpet av helgen, tar jeg en ny test mandag morgen. Håper vi begge er gravide!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå